Beantwoord

Geen internetverbinding


Hallo,

Ik heb een Samsung galaxy S4.
Ik heb er sinds twee weken last van dat ik geen internet/3G ( in mijn dorp is er nog geen 4G ) heb als ik op andere plaatsen ben.
Hoe kan dit?
Mijn wifi staat aan, en mijn mobiele gegevens ook.
Hoop dat ik snel geholpen kan worden!

Groetjes Julia
icon

Beste antwoord door David 11 augustus 2015, 11:50

Hey Julia,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat er in jouw omgeving op het moment een storing is op het 2G netwerk waardoor je een instabiele dekking kunt ervaren. Ik denk dat hier de aard van het probleem ligt.. Misschien kun je nog wat andere postcodes intikken in de dekkingskaart, zodat je kunt controleren of ook daar de storing aanwezig is.

Anders zou je nog de suggestie van Leroy kunnen gebruiken, maar ik gok dat het aan het netwerk ligt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemiddag @Juulmeduul

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is vervelend! :(

Zie je wel G/E/3G/H/H+ of 4G verschijnen in je beeldscherm?
Wat je kan doen is het volgende.
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar meer netwerken.
3. Ga naar mobiele netwerken. Staat bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GSM? Nee? Druk op LTE/WCDMA/GSM.
4. Ga naar namen toegangspunten.
5. Druk op de menu knop en selecteer herstel standaardinstellingen.

Zou je daarna het volgende willen proberen om te kijken of het aan je telefoon / simkaart of netwerk ligt.
Doe jouw simkaart in een andere telefoon, heb je dan wel internet?
Doe een andere simkaart in jouw telefoon, heb je dan wel internet?

Je kan ook een dekkingsklacht indienen.
Je wordt binnen 10 werkdagen teruggebeld.

Laat maar weten of het gelukt is! :)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Julia,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat er in jouw omgeving op het moment een storing is op het 2G netwerk waardoor je een instabiele dekking kunt ervaren. Ik denk dat hier de aard van het probleem ligt.. Misschien kun je nog wat andere postcodes intikken in de dekkingskaart, zodat je kunt controleren of ook daar de storing aanwezig is.

Anders zou je nog de suggestie van Leroy kunnen gebruiken, maar ik gok dat het aan het netwerk ligt!
Hee David en Leroy,
Bedankt voor jullie reactie!
Ik heb de instructies van Leroy opgevolgd en nu doet ie het weer!
Groetjes Julia
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Julia,

Goed om te horen! Zat ik toch fout.. ;)

Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer