Beantwoord

Geen internetverbinding binnenshuis

Sinds afgelopen donderdag heb ik geen internet meer buitenshuis. Alle instellingen gecheckt, telefoon al diverse keren opnieuw opgestart en aan het tegoed ben ik nog maar net begonnen dus deze dingen zijn het niet. Daar ik de telefoon ook zakelijk (PIN) gebruik is dit heel erg lastig.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 mei 2018, 11:13

Hi Marjo S,

Wat vreemd dat je thuis geen internet meer hebt. Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en zie geen blokkades staan. Ook heb je nog genoeg MB's dus het zou wel moeten werken. Heb je je mobiele data aan staan? Ervaar je dit probleem alleen thuis of ook buiten en op meerdere locaties? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marjo S,

Wat vreemd dat je thuis geen internet meer hebt. Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt en zie geen blokkades staan. Ook heb je nog genoeg MB's dus het zou wel moeten werken. Heb je je mobiele data aan staan? Ervaar je dit probleem alleen thuis of ook buiten en op meerdere locaties? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer