Beantwoord

Geen mobiel internet


Ik heb al een dag geen mobiel internet. Wie lost dit op?
icon

Beste antwoord door Amy 25 augustus 2015, 13:28

@Johanmanakker
Goed dat je jouw vraag hier stelt en welkom op het T-Mobile Forum!
Ik zie dat je vandaag nog gebruik hebt gemaakt van mobiel internet. Werkt alles weer naar behoren? :?

@Dijkbouwer
Kan het misschien zijn dat je mobiele gegevens per ongeluk uit hebt gezet in je instellingen? Er is namelijk geen blokkade actief en je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van je databundel! Heb je het toestel al een keer helemaal uit- en weer aangezet? 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Ik ook niet. Zie graag een reactie tegemoet en hoop dat het snel wordt opgelost.
Reputatie 7
Badge +15
@Johanmanakker
Goed dat je jouw vraag hier stelt en welkom op het T-Mobile Forum!
Ik zie dat je vandaag nog gebruik hebt gemaakt van mobiel internet. Werkt alles weer naar behoren? :?

@Dijkbouwer
Kan het misschien zijn dat je mobiele gegevens per ongeluk uit hebt gezet in je instellingen? Er is namelijk geen blokkade actief en je zou gewoon gebruik moeten kunnen maken van je databundel! Heb je het toestel al een keer helemaal uit- en weer aangezet? 🙂
Het werkt inmiddels weer. Ik heb zelf maar even naar t-mobile gebeld, want ik kreeg hier al geen reactie. Daarna was alles weer goed.

Reageer