Beantwoord

geen mobiel Internet


Ik heb al heel de dag geen mobiel Internet? Omgeving Hellevoetsluis. Hebben hier meer mensen last van? Aan en uitzetten helpt niet.
icon

Beste antwoord door Amy 29 augustus 2015, 15:17

Hey Joyce,

Hmm dat is vervelend zeg! Heb je jouw simkaart toevallig al even of misschien geknipt? Dat kan namelijk problemen veroorzaken. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je adviseren om een melding achter te laten op de Dekkingskaart . Een netwerkspecialist onderzoekt het netwerk dan op jouw locatie en neemt vervolgens binnen 2 weken contact met je op. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! :)

Ervaar je dit probleem op 1 bepaalde locatie in Hellevoetsluis of in heel Hellevoetsluis? heb je misschien een exacte postcode (graag volledig) ? Om wat voor toestel gaat het?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joyce,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je geen mobiel internet hebt. Ervaar je dit probleem op een specifieke locatie of overal? Als je op de dekkingskaart kijkt dan zie je dat de dekking gewoon goed is in jouw regio.

Staat je mobiele netwerk wel aan?

Laat het ons weten zodat we mee kunnen denken met je! 🙂
Bedankt voor de reacties, gelukkig heb ik weer mobiel Internet. Waar het die dag aan gelegen heeft; ik heb geen idee. Wel merk ik dat met heftige regenbuien ed het Internet en bellen even wegvalt. Dit haf ik nooit bij Vodafone. ...
Reputatie 7
Badge +15
Hey Joyce,

Hmm dat is vervelend zeg! Heb je jouw simkaart toevallig al even of misschien geknipt? Dat kan namelijk problemen veroorzaken. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je adviseren om een melding achter te laten op de Dekkingskaart . Een netwerkspecialist onderzoekt het netwerk dan op jouw locatie en neemt vervolgens binnen 2 weken contact met je op. 🙂

Reageer