Beantwoord

Geen mobiel internet

  • 13 juni 2017
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Heb geen mobiel internet meer. Bij instelling zit ik gewoon op netwerk t-mobile. Vlg storingsdienst geen storingen in mijn omgeving. Maar helaas totaal geen internet. Baal enorm. Ga morgen op vakantie en wil zeker weten dat mijn internet dan werkt.
icon

Beste antwoord door David 14 juni 2017, 09:45

Hey Ang3l,

Ik snap goed dat je graag goed internet wilt hebben! Ik hoop dat dit bericht jou nog bereikt voor je op reis gaat!

In jouw omgeving zie ik ook geen storingen en lijkt het bereik ook erg sterk te zijn. Het klinkt alsof je het probleem overal hebt, is dat ook het geval? Als dit namelijk zo is, dan is de kans groot dat het aan jouw simkaart of toestel ligt. Als het op één locatie (bijvoorbeeld thuis) is, dan zou je er op vakantie en op andere plekken geen last van moeten hebben. Er staan verder ook geen blokkades op het gebruik van jouw mobiele internet.

Zou je eens een kruistest uit kunnen voeren? Je plaatst jouw simkaart dan in een andere telefoon en andersom. Als de simkaart dan wel in een andere telefoon werkt, dan ligt het aan (de instellingen van) jouw toestel. Werkt de simkaart niet, dan ligt het aan de simkaart en heb je een nieuwe simkaart nodig. Mocht de simkaart in een andere telefoon wél werken, dan raad ik je de stappen uit dit topic aan. Hopelijk kun je het dan alsnog ophalen, voor je het toestel ter reparatie op zou moeten sturen.

Hopelijk kun je bovenstaande stappen nog even doornemen en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! In ieder geval alvast een fijne vakantie! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ang3l,

Ik snap goed dat je graag goed internet wilt hebben! Ik hoop dat dit bericht jou nog bereikt voor je op reis gaat!

In jouw omgeving zie ik ook geen storingen en lijkt het bereik ook erg sterk te zijn. Het klinkt alsof je het probleem overal hebt, is dat ook het geval? Als dit namelijk zo is, dan is de kans groot dat het aan jouw simkaart of toestel ligt. Als het op één locatie (bijvoorbeeld thuis) is, dan zou je er op vakantie en op andere plekken geen last van moeten hebben. Er staan verder ook geen blokkades op het gebruik van jouw mobiele internet.

Zou je eens een kruistest uit kunnen voeren? Je plaatst jouw simkaart dan in een andere telefoon en andersom. Als de simkaart dan wel in een andere telefoon werkt, dan ligt het aan (de instellingen van) jouw toestel. Werkt de simkaart niet, dan ligt het aan de simkaart en heb je een nieuwe simkaart nodig. Mocht de simkaart in een andere telefoon wél werken, dan raad ik je de stappen uit dit topic aan. Hopelijk kun je het dan alsnog ophalen, voor je het toestel ter reparatie op zou moeten sturen.

Hopelijk kun je bovenstaande stappen nog even doornemen en als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! In ieder geval alvast een fijne vakantie! 🙂

Reageer