Beantwoord

Geen mobiel Internet?

• 16 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 1690 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
Als ik buiten los loop en 3 of 4G heb dan doet het internet (websites) het niet op mijn iPhone 8 Plus.
Berichten en WhatsApp doen het dan wel.
Ik heb de netwerkinstellingen al hersteld en bij T-Mobile winkel hebben ze er nieuwe sim in gedaan.
Thuis via WiFi werkt alles wel goed.
icon

Beste antwoord door HereIsTom 17 oktober 2017, 14:57

Ik was zelf nog eens aan het kijken bij de Instellingen en daar bleek gebruik Safari Mobiele data uit te staan (Instellingen, mobiele netwerk, schuifje aan bij de betreffende applicatie) :)
Snap niet dat ik er zelf niet eerder heb gekeken en waarom die uit stond, en snap al helemaal niet dat de medewerker in de T-Mobile shop die zegt dat hij alle instellingen heeft bekeken en alles goed staat. Vervolgens stop hij er een nieuwe simkaart in en als blijkt dat hij het nog niet doet, zegt hij misschien gaat hij het straks nog doen, anders is je telefoon stuk en moet hij worden opgestuurd
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi HerelsTom,

Wat onfortuinlijk dat je problemen ervaart met browsen. Kun je helemaal geen websites bezoeken of gaat dit trager dan wanneer je via wifi verbinding hebt? Welke browser gebruik je? Heb je al eens geprobeerd om een andere browser te gebruiken (Chrome of FireFox, als je de standaard iOS-browser Safari gebruikt)?

Ben je in de gelegenheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Heb je de meest recente versie van iOS geïnstalleerd? Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Reputatie 4
Badge +3
Ik was zelf nog eens aan het kijken bij de Instellingen en daar bleek gebruik Safari Mobiele data uit te staan (Instellingen, mobiele netwerk, schuifje aan bij de betreffende applicatie) :)
Snap niet dat ik er zelf niet eerder heb gekeken en waarom die uit stond, en snap al helemaal niet dat de medewerker in de T-Mobile shop die zegt dat hij alle instellingen heeft bekeken en alles goed staat. Vervolgens stop hij er een nieuwe simkaart in en als blijkt dat hij het nog niet doet, zegt hij misschien gaat hij het straks nog doen, anders is je telefoon stuk en moet hij worden opgestuurd
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Soms kan de oplossing zo simpel zijn. Goed dat je zelf je instellingen hebt gecontroleerd. Mijn collega in de shop had dit waarschijnlijk over het hoofd gezien, dat kan weleens gebeuren. Excuses voor de verwarring! Werkt alles weer naar behoren?
Reputatie 4
Badge +3
Ja bedankt, alles werkt nu goed!

Vroeg me alleen af of er een achterstand is met het verwerken van de Vriendenkorting?
Heb vorige week aangevraagd, wel bevesting van de aanvraag gehad, maar nog niet van de goedkeuring?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tom,

Fijn dat alles weer werkt! Kun je mij een bericht sturen met je nummer, het nummer dat je hebt aangemeld en de bevestigingsmail die je hebt ontvangen? Ik kijk dan graag met je mee. Ik stuur je even een privébericht met ons e-mailadres.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb de mails met de nummers aan je doorgestuurd.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo? Ik hoor niks meer van T-Mobile?
Ik heb al paar keer gebeld, maar sta dan bijna een uur in de wacht en via Twitter krijg ik ook geen reactie!?

Reageer