Beantwoord

Geen Mobiel Internet sinds de storing, meer mensen dit probleem

• is een Top Poster
  • 6 reacties
Sinds de netwerk storing van vorige week heb ik geen mobiel internet.
Heb ieder dag met de helpdesk contact gehad en zij geven aan dat het een netwerk config fout is en dat ik de enig ben die hier last van heeft.
Ik vindt moeilijk te geloven.

Dus mijn vraag is hoeveel meer mensen hebben dit probleem en waarom duurt het zo lang om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Issam 22 augustus 2015, 15:49

@Lheeg

Welkom op het forum!

Onze oprechte excuses voor het feit dat je hier nog hinder van ondervindt. Begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk toegang krijgt tot het mobiele data netwerk heb ik de registratie van je simkaart gereset. Zou je over 15 minuten je toestel uit willen zetten, je simkaart eruit halen en weer erin doen? Start daarna je telefoon weer op en probeer verbinding te maken met het internet. Laat ons weten of het dan wel weer werkt!

Alvast bedankt voor de moeite.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Lheeg

Welkom op het forum!

Onze oprechte excuses voor het feit dat je hier nog hinder van ondervindt. Begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk toegang krijgt tot het mobiele data netwerk heb ik de registratie van je simkaart gereset. Zou je over 15 minuten je toestel uit willen zetten, je simkaart eruit halen en weer erin doen? Start daarna je telefoon weer op en probeer verbinding te maken met het internet. Laat ons weten of het dan wel weer werkt!

Alvast bedankt voor de moeite.
Issam, bedankt voor je bericht. Uitschakelen en weer aanzetten is precies wat je collega's vorige week ook al vroegen....Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door je collega's van de techniek en er zijn idd nog een flink aantal storingen (waaronder die van mij) op jullie netwerk, die ze proberen op te lossen. Wellicht kunnen jullie intern de communicatie iet wat op elkaar afstemmen. Ik neem aan dat de contact momenten met de klant gelogged worden in jullie crm systeem.
mijn bericht is opgelost. bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lheeg,

Dat is goed te horen en bedankt voor je terugkoppeling! :)

Hoe is het uiteindelijk opgelost of ging het vanzelf?

Reageer