Beantwoord

Geen mobiel netwerk

• 13 juni 2015
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Sinds vandaag mijn nieuwe simkaart geplaatst van mijn verlengde T-Mobile contract, nieuwe kaart geactiveerd via de site, dat ging prima. De gehele dag thuis geweest en prima kunnen internetten ivm wifi, maar eventjes de deur uit geweest en dus geen internet verbinding, das balen. Ik heb een Samsung galaxy S4, kan iemand mij helpen?

groeten Tonie.
icon

Beste antwoord door picassootje 13 juni 2015, 21:50

Schakel je toestel uit en probeer de simkaart opnieuw in de simkaartlezer te plaatsen.
Als je toestel niet automatisch op T-Mobile i logt, ga via instellingen en dan netwerken het netwerk handmatig zoeken.
Als dit niet lukt. Probeer je simkaart dan in een ander toestel. Zo kun je kijken of het aan het toestel of de simkaart ligt.
Werkt het dan niet. Dan kan het de simkaart zijn. Of een netwerk storing eventueel.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Schakel je toestel uit en probeer de simkaart opnieuw in de simkaartlezer te plaatsen.
Als je toestel niet automatisch op T-Mobile i logt, ga via instellingen en dan netwerken het netwerk handmatig zoeken.
Als dit niet lukt. Probeer je simkaart dan in een ander toestel. Zo kun je kijken of het aan het toestel of de simkaart ligt.
Werkt het dan niet. Dan kan het de simkaart zijn. Of een netwerk storing eventueel.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tonie,

Werkt het netwerk ondertussen al helemaal? :)

Het helpt vaak om na de activatie van je simkaart het toestel even opnieuw op te starten, zodat de activatie helemaal in één keer afgerond kan worden. Was dit ook bij jou de oplossing?

Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer