Vraag

Geen mobiel netwerk , verbinding probleem.

Hallo,

Ik heb sinds het begin dat ik me nieuwe mobiel (samsung galaxy s plus) en i-150 abbonement heb en dat is sinds 6 juli problemen met me netwerk.

Soms heb ik perfect verbinding en internet , maar dan opeens komt er wanneer ik wil bellen, Geen mobiel netwerk te staan maar dan heb ik nog wel 3g internet,
of het is dat ik het beide niet heb en dat die aangeeft , alleen noodoproepen.
en wanneer ik me telefoon dan even uitzet en na 10 minuutjes weer aan doet, doet die het weer goed maar dan valt die na een tijdje weer terug op het probleem.

Toen heb ik naar typhone gebeld en zei zeiden dat ik na maandag 12 uur me telefoon opnieuw aanmoest doen en dan zou het verholpen zijn, want dan zou me nummer worden aangemeld, dat klopte want ik kon nu ook een My T-Mobile account aanmaken wat daarvoor nog niet kon doordat me nummer niet bekend was.
Maar het probleem met me netwerk is nog steeds hetzelfde, kan iemand me helpen
Groeten Justin

285 reacties

Reputatie 5
@joessoeSP
Welkom op het T-Mobile Forum!

Vervelend om te lezen dat je gelijk al problemen hebt met je nieuwe toestel.
Ervaar je dit overal of alleen op bepaalde locaties? De dekking op je woonadres redelijk tot goed en ik zie geen problemen met de dichtstbijzijnde zendmasten. Uit je bericht op te maken denk ik dat het meer een toestel/simkaart probleem is. Kan je de simkaart in een ander toestel uitproberen?
Hee Ries,

Nou dat idee heb ik dus ook simkaart/telefoon. Want ik had het al geprobeerd om in me oude telefoon (samsung omnia) de simkaart te stoppen en daar deed die het goed in.

Het gebeurd vooral als ik ergens naartoe ga met me telefoon, dan doet die het opeens niet meer en moet ik hem weer uit/aan zetten. of als ik ga slapen dan s'ochtends doet die het ook niet meer....

Alleen ik vind het raar dat ik op sommige moment niet kan bellen/smsen maar wel kan internetten? terwijl die aangeeft geen mobiel netwerk te hebben.
Reputatie 5
@joessoeSP
Bedankt voor je terugkoppeling!
Binnen enkele dagen ontvang je een nieuwe simkaart die als het goed is wel met je toestel overweg kan. Controleer eerst of er nog telefoonnummers op je huidige simkaart staan en als dat zo is dan deze kopieren naar het telefoonboek van het toestel. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je die activeren via My T-Mobile > Toestel & sim > Simkaart activeren.
Wil je laten weten wat je bevindingen zijn?
Hee Ries,

Bedankt! alleen heb ik nog een vraag, de simkaart die ik nu heb was het de bedoeling dat ik die moest activeren?
Reputatie 5
@joessoeSP
Als de simkaart niet geactiveerd zou staan dan zou je geen gebruik kunnen maken van je abonnement. Deze simkaart is volledig geactiveerd tijdens de verwerking van je abonnement in de systemen.
Okee, nou dan wacht ik af op mijn nieuwe kaart, hartstikke bedankt!

ik laat het horen of het werkt.
ha die joessoesp,

mooi om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem.

ik heb het zelfde abbo en heb ook de galaxy s plus en heb hem ook van typhone.. en heb ook al een nieuwe simkaart aangevraagd

laten we hopen dat het de simkaart is en niet de telefoon.. 🙂
Ik heb me nieuwe simkaart zojuist binnen en het probleem lijkt opgelost
Reputatie 7
@arjan1987
Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn dat het opgelost lijkt te zijn.

Hee,

Heb vandaag me nieuwe simkaart binnengekregen, en gelijk goede verbinding en 3g connectie en nog mooier het netwerk is nog niet weggevallen.

Helemaal top! bedankt Ries

Reputatie 2
krijgt iedereen die problemen heeft met de bereikbaarheid van t mobile en al jaren prepaid hebben een nieuwe simcard????
Reputatie 5
@joessoeSP
Bedankt voor je terugkoppeling! Goed om te lezen dat het weer naar behoren werkt! Veel plezier met je Samsung Galaxy S Plus!

@eekhoorntje1
Als we het vermoeden hebben dat het niet aan het netwerk ligt maar een toestel/simkaart probleem is dan sturen we een nieuwe simkaart uit.
In het [thread=129778]andere topic[/thread] waar je in gereageerd hebt, heb ik de postcode van je netwerkklacht gecontroleerd en bij jou heb ik niet het vermoeden dat het een toestel/simkaart probleem is.
Reputatie 2
waar ligt het dan aan?
met het toestel is inderdaad niks mis, dus toch mischien de simkaart dan??
ik zou wel graag willen dat het opgelost word want ik ben iedere keer in gesprek.
dus geheel onbereikbaar...
Reputatie 5
@eekhoorntje1
De dekking op de postcode uit je netwerkklacht is niet optimaal en ik zie dat je inderdaad al lang bij T-Mobile bent.
Ik heb je een nieuwe simkaart uitgestuurd en deze zal je binnen enkele dagen ontvangen. Controleer eerst of er nog telefoonnummers op je huidige simkaart staan en als dat zo is dan deze kopieren naar het telefoonboek van het toestel. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je die activeren via My T-Mobile > Toestel & sim > Simkaart activeren.
Wil je in het andere topic laten weten of het bereik beter is?

Ik wil je vragen om te reageren in [thread=129778]het topic[/thread] wat je hebt aangemaakt. Zie ook de [thread=119709]huisregels van het forum[/thread].
Reageren over hetzelfde in meerdere topics geeft alleen maar verwarring.
Reputatie 2
alvast bedankt voor de nieuwe simkaart
en ik laat je weten of het probleem is opgelost.
zodra ik de kaart heb geactiveerd.
Reputatie 2
hoi,
ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd.
tot dus ver ben ik nog steeds gewoon bereikbaar,
dus hopen dat het zo blijft dan is mijn probleem opgelost.
dus heel vriendelijk bedankt voor de nieuwe simkaart.
mvg eekhoorntje1
ik heb ook sinds 2 dagen een Galaxy Ace en af en toe valt de verbinding weg - kan dan alleen noodoproepen doen. Als ik de telefoon aan en uit schakel doet hij het weer....

waar kan ik een nieuwe simkaart opvragen?
ik heb sinds vanochtend geen internet meer; geen 3g bereik meer.alleen nog wel via wifi.wat is het probleem en belangrijker hoe kan ik dit oplossen.
alvast bedankt voor het antwoord.locatie is 2625
Reputatie 5
@eekhoorntje1
Bedankt dat je laat weten dat de nieuwe simkaart je problemen met het netwerk hebben opgelost. :)
Wil je nog laten weten of je netwerkklacht hiermee afgesloten kan worden?

@bharkema
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je een nieuwe simkaart uitgestuurd en deze zal je binnen enkele dagen ontvangen. Controleer eerst of er nog telefoonnummers op je huidige simkaart staan en als dat zo is dan deze kopieren naar het telefoonboek van het toestel. Als je de simkaart hebt ontvangen dan kan je die activeren via My T-Mobile > Toestel & sim > Simkaart activeren.
Wil je laten weten of daarmee je problemen zijn opgelost?

@miez
Ook jij welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ook jij gaat binnen enkele dagen een nieuwe simkaart ontvangen en wil je laten weten of daarmee je problemen zijn opgelost?
ik heb misschien het probleem zelf opgelost. mijn instelling over pakketgegevens was op e.e.a. manier uitgegaan. Kan dat het probleem ook veroorzaakt hebben?
of is er sprake van een ander probleem. Ik heb nu weer gewoon 3g.
alvast bedankt voor de reactie
Hi,
Ik heb gisteren mijn samsung galaxy plus binnen gekregen en een t-mobile simkaart en ik heb precies hetzelfde probleem.
Eerst prima verbinding, dan denk je bereikbaar te zijn en is toch inmiddels je netwerk weg. De telefoon geeft aan "Alleen noodoproepen"
Soms help het als ik hem uit en weer aan zet. Soms niet.
Hij doet dat overigens op meerdere locaties. Zowel in nieuwegein (werk) alsook in dongen (thuis).
Erg vervelend want je ziet niet wanneer je niet meer bereikbaar bent.

Rob
hallo,

Ik heb onlangs een galaxy mini aangeschaft en ervaar hetzelfde probleem.. regelmatig geen netwerk.. zie dus ook niet of ik een gemiste oproep of een bericht heb... zeer vervelend duss.. wat is hier aan te doen?

om om de zoveel tijd mn telefoon uit en weer aan te gaan zetten vind ik erg irritant... ligt dit aan het netwerk of gewoon aan samsung?

gr natas
Reputatie 2
hoi,
tot dusver ben ik gewoon bereikbaar en denk dan ook dat mijn probleem is opgelost.
en daarmee kan mijn klacht worden afgesloten
bedankt voor de goede oplossing.
en mochten er weer problemen zijn dan laat ik het weten.
mvg eekhoorntje1
Hoi,

Gisteren kon ik nog bellen... vandaag ineens niet meer! Regio Utrecht...!
Toevallig moest ik vandaag even naar Amsterdam en wat denk je? Kan ik daar wel bellen... Cindy, de helpdesk medewerkster kon geen storingen tranceren, beetje jammer, want waarom kan ik in Amsterdam wel bellen en in Utrecht niet? DAT LIJKT ME TOCH ECHT EEN STORING! EN NIET MIJN SIM-KAART DIE NIET FUNCTIONEERD!

Misschien toch even Youp twitteren dat de "t-mobile gate" opnieuw is gestart! Wat een drama bij t-mobile! Niemand kan je helpen en iedereen spreekt elkaar tegen. Sterker nog, als ik in de gemelde storingen op mijn eigen pagina kijk: LEEG !!! Geen enkele melding...

Welke Super Über Moderator kan mij verder helpen?

Groeten uit onbereikbaar Utrecht!

Rogger
En toen was ik helemaal niet meer bereikbaar...!

Reageer