Vraag

Geen mobiel netwerk , verbinding probleem.



Toon eerste reactie

285 reacties

-Ruben schreef:


@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/fwv-260875/"
Ook welkom op het T-Mobile Forum!

Ook jou raad ik aan om je klacht kenbaar te maken via de https://"http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart?icmp=bto_mtm_netwerk_kaart".



Heb inmiddels een melding gemaakt via de Dekkingskaart.
Nu is het alleen dat het niet een specifieke locatie is, maar vrijwel overal.
Ik ben aan het internetten, opeens is de verbinding weg, pas na een herstart van de telefoon werkt het weer tijdelijk (soms een dag, soms een paar minuten).
ik heb sinds een tijd geen 3g bereik en netwerk meer nu heb ik gelezen dat je een oude simkaart kan vervangen voor een nieuwe en hierdoor de problemen opgelost kunnen worden.
zou ik ook een nieuwe simkaaart kunnen ontvangen?
Al twee dagen heb ik de vermelding "alleen noodoproepen". Nu is de verbinding vaak onder de maat hier in Rijsoord, Ridderkerk. Maar ik heb niet eerder gehad dat ik al 2 dagen niet telefonisch bereikbaar ben en dus ook niet kan bellen.
Hallo,
ik heb een galaxy ace (TMobile) gekregen van een vriendin, een nieuw prepaid simkaart gehaald in de TMobile shop. Nu doet deze vrijwel niets, ik kan wel wifi ontvangen maar bellen of smsen niet. Ik krijg continue de melding geen mobiel netwerk aanwezig.
Nu heb ik gegoogeld en begrijp dat het probleem in de simkaart zit, chip oppervlak te klein?
Samsung zit nog in de garantie, is pas een nieuw netwerk in gezet!
Als ik kijk bij beschikbare netwerken komt tmobile niet voor, terwijl ik met mijn andere tmobile telefoon goed bereik heb.
Reputatie 4
@hjghjfgjhg

Excuses voor de zeer late reactie!

Heb je dit probleem nog steeds? Heb je het toestel al eens uit en aangezet?

@Dorien1962

Werkt de T-Mobile sim wel in een ander toestel? Als je dit zou willen testen, op die manier weten we of het een toestel of netwerk/sim probleem is.
Hi,
Ik heb onlangs en nieuwe telefoon aangeschaft, huawai p6 echter kan deze geen verbinding maken met het netwerk terwijl hij deze wel ziet.. 
In mijn oude telefoon doet hij het overigens prima.

Moet ik nu een nieuwe SIM aanvragen?

Vriendelijke groet,
Matthew Eelman
Hallo,

Ik zou ook graag een nieuwe sim kaart aan willen vragen want ik heb dezelfde problemen!

Mvg simone
Hoi, ik ben nieuw op dit forum en zie geen oplossing voor mijn topic.
Mijn simkaart geeft grijs aan dat de vliegtuigstand niet aan staat terwijl bovenin het display het vliegtuigje te zien is.
Ik heb wel WiFiverbinding maar mijn mobiel nummer is onbereikelijk.
Ik heb mijn simkaart in een andere Samsung gestopt met hetzelfde resultaat.
Is mijn Simkaart (de simpele grote versie) soms de weg kwijt? Ik kan niet bellen en gebeld worden en daar henb je toch een mobieltje voor?
Mijn nummer is 0636544718

Groet, Hannah Muis op de computer van Pappa
Hi,

Ik heb soms dinsdag een nieuwe Lumia 630 + een nieuwe sim kaart. Alles werkt perfect behalve me 3G. Wifi daarin tegen wel!

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Gr Frans
Hoi,
 Ik heb sinds gister een abbonnemnt bij t mobile. Ik heb de samsung s4, en nieuwe simkaart. Mijn toetsel is 4g ready, alleen waar ik woon is nog geen 4g. Geen probleem toch? Nee want toen ik mijn telefoon voor het eerst gebruikte deed het 3g netwerk het gewoon. Sinds vandaag heb ik geen netwerk, alleen wifi? Heel erg vervelend! Ik heb mijn telefoon uit gehad, mobiele netwerken uitegeprobeerd, zelf internet ingesteld, simkaart eruit gehad, maar helaas niks bleek te werken. Ook was er geen storing!
Kan iemand mij helpen?

Reageer