Beantwoord

Geen mobiel netwerk wel Wi-FI

Ik heb mijn 4G aan staan op mijn iphone maar wanneer ik buiten het wifi bereik ga heb ik geen internet meer. Mijn MB's zijn niet op dus hier kan het niet aan liggen. Wat kan ik nu het beste doen?
icon

Beste antwoord door Amy 2 september 2015, 15:19

@Aniquevanbelzen

Had je de reactie van Minty al gezien? Kun je wel bellen en sms'en of heb je helemaal geen netwerk? Ik heb net in ieder geval gekeken naar jouw abonnement en internet is wel geactiveerd. Het zou dus moeten werken!

Heb je verder helemaal nergens mobiel internet? Het lijkt er namelijk op dat het hierbij om een netwerkprobleem gaat. Zou je dit topic eens door willen kijken? 🙂

@Elvi,s

Ook jou wil ik adviseren het bovenstaande topic eens te bekijken! Je vindt daar terug wat je allemaal kunt doen wanneer je geen netwerk hebt! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Start je telefoon eens helemaal opnieuw op. Werkt het dan wel weer? Check voor de zekerheid of je mobiele data wel aan hebt staan (Instellingen - Mobiel netwerk).
Het kan zijn dat je internet niet is geactiveerd (heb ik ook gehad, elke keer geen netwerk).
Ik ben naar de shop gegaan, maar ik denk dat je ook kan bellen naar de Klantenservice om het te activeren.
Of je moet in schoonrewoerd zitten . Plaatsje naast leerdam . Bereik is daar waardeloos
Reputatie 7
Badge +15
@Aniquevanbelzen

Had je de reactie van Minty al gezien? Kun je wel bellen en sms'en of heb je helemaal geen netwerk? Ik heb net in ieder geval gekeken naar jouw abonnement en internet is wel geactiveerd. Het zou dus moeten werken!

Heb je verder helemaal nergens mobiel internet? Het lijkt er namelijk op dat het hierbij om een netwerkprobleem gaat. Zou je dit topic eens door willen kijken? 🙂

@Elvi,s

Ook jou wil ik adviseren het bovenstaande topic eens te bekijken! Je vindt daar terug wat je allemaal kunt doen wanneer je geen netwerk hebt! 🙂
Ja want waar ik woon etc heb ik gewoon 4g het is alleen daar waar ik voor de hagel en regenstormen nog h+ had dus al geen 4g . Maar nu dus gewoon t-mobile wegvalt . Het ligt niet aan mijn mobiel

Reageer