Vraag

Geen mobiel of slecht internet 3206 (Spijkenisse)

• 19 september 2012
  • 3 reacties
  • 261 Bekeken

Beste T-Mobile-crew,

Al geruime tijd, eigenlijk vanaf de overstap naar T-Mobile begin dit jaar, problemen om verbinding te maken met mobiel internet terwijl ik met WIFI wel gewoon altijd verbinding heb.
Als ik de Netwerkradar-app probeer krijg ik dan vaak als uitkomst mislukt (GPRS).
Ook in onderstaand topic een reactie geplaatst dat het wellicht aan een oude SIM-kaart kan liggen, zie:
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/geen-internetverbinding-172493/index10.html
Daarnaast hoor ik veelvuldig dat ik gebeld ben, terwijl de telefoon (Samsung Galaxy SII) niet over is gegaan.
Wel krijg ik dan een SMS dat ik een oproep heb gemist.
Mijn SIM-kaart mocht ik bij het afsluiten van het abonnement bij Ritel in Spijkenisse uit een bak met pre-paid SIM-kaarten grabbelen.
Bij veel mensen die in het bovenstaande topic geholpen zijn is er een nieuwe SIM-kaart opgestuurd en korting op het mobiel internet-abonnement gegeven.

Graag uw spoedige reactie.

Alvast bedankt,

Bob Brand

3 reacties

Heb je ook enig idee wat de responstijd op deze klachtentool is?
Ik heb na (bijna) 6 dagen nog niks vernomen van T-Mobile.....
Thanks voor de tip edro, de klachtentool heb ik nu ook ingevuld :)
Reputatie 5
Beste Bob,
Dien ondertussen alvast een netwerkklacht in op de site van T-Mobile. Het wijst zichzelf.
De radar-app genereert geannonimiseerde info. De klachtentool op de site werkt gericht op jouw problemen.
Succes

Reageer