Beantwoord

geen mobile internet meer

  • 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

ik heb sinds nieuwjaar geen mobile internet meer. maar ik heb wel nog ruim 900 mb in mijn huidige bundel

ik heb eind vorig jaar een kleine bundel bij gekocht omdat ik in Engeland was en mijn eigen vaste bundel op dreigde te raken.
sinds het ingaan van mijn nieuwe bundel werkt het internet nu niet meer.
volgens my-T-Mobile heb ik nog 985 mb waarom kan ik er dan niets mee??????
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 januari 2019, 11:51

Hoi Greta59,

Dat moet natuurlijk wel helemaal goed werken! Om je goed verder te kunnen helpen heb ik eerst een aantal vragen.

Ben je nu wel weer in Nederland? Kun je eens kijken of je wel verbinding hebt met een netwerk? Staat jouw data goed aan in de instellingen? Kun je nog wel gewoon bellen?

Hopelijk komen we er zo achter hoe we dit op kunnen lossen! Laat je het mij weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Greta59,

Dat moet natuurlijk wel helemaal goed werken! Om je goed verder te kunnen helpen heb ik eerst een aantal vragen.

Ben je nu wel weer in Nederland? Kun je eens kijken of je wel verbinding hebt met een netwerk? Staat jouw data goed aan in de instellingen? Kun je nog wel gewoon bellen?

Hopelijk komen we er zo achter hoe we dit op kunnen lossen! Laat je het mij weten?

Reageer