Vraag

Geen netwerk

  • 6 mei 2014
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben al een paar jaar afnemer van een abonnement bij jullie, maar begin me steeds meer te ergeren aan het netwerk.
3G is regelmatig ver te zoeken en ik ben zelfs thuis regelmatig niet bereikbaar.
Volgens alle dekkingskaarten zou het bereik goed moeten zijn, en dat is me ook al een paar keer door de klantenservice verteld. Maar mijn bereik blijft toch echt bar slecht.
Ik heb regelmatig zelfs niet genoeg bereik om de resultaten van de netwerkradar app te versturen.

Ik zou graag zien dat hier iets aan gedaan wordt.
Nu zijn het gezelligheidsgesprekken die ik mis, maar dit zouden ook wel eens hele belangrijke telefoontjes kunnen zijn en dan is het toch wel belangrijk dat deze doorkomen.

Groeten,

Wout

4 reacties

@Wout1984

Ik zie dat je op 21-10-2013 een netwerkklacht had ingediend via de dekkingskaart op onze website. Onze netwerkafdleing heeft toen een onderzoek opgestart en bevestigd dat je inderdaad problemen ervaart met het netwerk. Je hebt de mogelijkheid om een compensatie te ontvangen of je contract te laten ontbinden, omdat we op korte termijn geen verbetering kunnen beloven. Deze opties zijn nog steeds mogelijk voor jou.

Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice zodat je goed geïnformeerd wordt over deze mogelijkheden en dat je dan meteen kan aangeven waar je voor kiest. De verdere afhandeling kan mijn collega dan meteen op gang brengen. Succes!
Goedemorgen,

Destijds werd mij verteld dat het netwerk wel dekkend zou moeten zijn. Ik heb toen ook niet de keuze gehad om een compensatie te krijgen of mijn contract te ontbinden.

Ik zou graag willen dat de klantenservice contact met mij opneemt om mijn contract te ontbinden.
Ook zou ik graag een compensatie krijgen voor de ongemakken die ik nog heb gehad omdat ik in oktober deze keuze niet heb gehad.

Met vriendelijke groet,

Wout van Helvoort
Gisteren ben ik thuis wederom niet bereikbaar geweest!!!!

Ik wil echt zo snel mogelijk mijn abonnement ontbonden heb.

Ik ben op het moment ook bezig met de verkoop van mijn huis, dus ik moet echt bereikbaar kunnen zijn.

Graag zo snel mogelijk antwoord!!!

Met vriendelijke groet,

Wout van Helvoort
Reputatie 3
@ Wout1984

Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt van slechte dekking. In het systeem zie ik dat er momenteel twee netwerkonderzoek openstaan. Je wordt binnen 10 werkdagen over deze onderzoeken teruggebeld. De netwerkspecialist die je terugbelt zal dan de uitslag van het onderzoek met je bespreken. Hoe vervelend de situatie ook is, je zal echt het onderzoek af moten wachten.

Reageer