Beantwoord

Geen netwerk


goedemiddag wij hebben al sinds deze week geen netwerk:@:@:@
icon

Beste antwoord door David 30 januari 2017, 12:12

Hoi Hinthem70,

Goed om te zien dat Serviceweb je al van een uitgebreide reactie heeft voorzien! Had je ook de dekkingskaart al erbij gepakt?

Op jouw locatie is namelijk op dit moment een storing actief waardoor jij geen verbinding kunt maken. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dit dan ook op korte termijn opgelost te hebben. Je kunt de dekkingskaart in de gaten houden voor de laatste updates, houd deze dus in het oog! Sorry voor het ongemak wat je op dit moment ervaart!

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hinthem70,

Goed om te zien dat Serviceweb je al van een uitgebreide reactie heeft voorzien! Had je ook de dekkingskaart al erbij gepakt?

Op jouw locatie is namelijk op dit moment een storing actief waardoor jij geen verbinding kunt maken. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dit dan ook op korte termijn opgelost te hebben. Je kunt de dekkingskaart in de gaten houden voor de laatste updates, houd deze dus in het oog! Sorry voor het ongemak wat je op dit moment ervaart!

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten!
Hoi,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Wat vervelend om op deze manier kennis te moeten maken met de forum. Lastig om geen netwerk te hebben, zeker al zo'n lange tijd. Heb je meerdere telefoons die dit probleem hebben? Heb je ook al geprobeerd om je simkaartje over te zetten naar een andere telefoon? Of van een ander netwerk in je eigen telefoon? Of heb je de simkaarten sinds pas?

Het kan natuurlijk aan veel dingen liggen, de bovenstaande zijn zelf uit te voeren om te controleren. Heb je dan nog steeds last dan zou je het beste de klantenservice kunnen bellen, via je vaste lijn of anders even vragen via iemand anders. Mocht dit niet lukken dan kan je ook via internet een melding plaatsen dat je een probleem hebt. Via deze site kan je controleren of er een storing is: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/netwerk-en-bereik

Daarnaast kan je ook een melding plaatsen dat je geen verbinding hebt: https://www.t-mobile.nl/dekking. Geef dan meld een probleem aan, zo kunnen ze dit voor je controleren.

Mocht dit alles niet lukken, dan moeten we even wachten op iemand van de klantenservice. Ik kan jammer genoeg niet voor je kijken wat er aan de hand is.

Reageer