Beantwoord

Geen netwerk

• 20 september 2017
  • 7 reacties
  • 445 Bekeken

ik hed soms geen netwerk meer ik voor mijn werk nodig
icon

Beste antwoord door Hajar 21 september 2017, 12:09

Hi Veendijk,

Je geeft aan dat je geen netwerk hebt. Ervaar je dit probleem op verschillende locaties of op één specifieke locatie? Krijg je dan te zien geen bereik? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Je kan op onze dekkingskaart de dekking in jouw regio controleren. Als ik jouw postcode invoer dan zie ik dat het bereik wel goed is. Ervaar jij dat anders?

Zou je eens je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Veendijk,

Je geeft aan dat je geen netwerk hebt. Ervaar je dit probleem op verschillende locaties of op één specifieke locatie? Krijg je dan te zien geen bereik? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Je kan op onze dekkingskaart de dekking in jouw regio controleren. Als ik jouw postcode invoer dan zie ik dat het bereik wel goed is. Ervaar jij dat anders?

Zou je eens je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je.
Verschillende locaties ik hed ook nieuwe simkaart gekregen van jullie dat 5 dagen geleden
7824 BA emmen
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Ik kom zowat dagelijks in Angelslo (via de Statenweg, dat wel), en ik heb daar nog nooit problemen gehad.
Zou je misschien kunnen omschrijven wat je precies doet, wat er gebeurt (geen signaal of 4G icoontje weg) en waar het is (in een kelder, in de tuin etc)?

Zou je, zoals Hajar zei, je simkaart in een ander toestel stoppen en kijken als je daar hetzelfde problemen mee hebt?
mijn iphone vind mijn wifi netwerk niet meer sinds gisteren, ik heb al netwerkinstellingen 3 keer opnieuw laten herstellen. heb de telefoon al opnieuw opgestart. wat moet ik hieraan doen zodat het wel weer werkt? groetjes miranda
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Miranda,

Het is niet handig dat je reageert op een oud topic. Vind je telefoon wel andere wifi netwerken (zoals van je buren)?
Kunnen andere apparaten wel je wifi netwerk zien? Je kunt proberen om je router/modem even te herstarten.

Groet,
jaaa beetje dom, maar goed ja andere netwerken van buren enzo vind hij wel alleen die van mij niet. oke probeer ik dat even

Reageer