Beantwoord

Geen netwerk

  • 23 februari 2019
  • 14 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb sinds een aantal dagen slecht netwerk.
af en toe gaat het net werk aan, maar binnen 5minut en heb ik geen netwerk meer.
hiervoor nog nooit last van gehad dus vind ik het een beetje vreemd.
simkaart al in een andere telefoon gehad daar doet deze het wel.
maar een andere simkaart in mijn telefoon doet het ook gewoon .

wie kan mij helpen.

gr. Justin
icon

Beste antwoord door Cheyenne 27 februari 2019, 14:39

Hoi @anngor94, dat is niet de bedoeling! Sorry trouwens, voor mijn late reactie. Je hebt jouw problem gemeld in een mobiel topic, vandaar dat je eerder niets van mij hebt gehoord. Ik hoop dan ook stiekem dat je ondertussen weer online bent! Heb je mijn hulp toch nodig, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik help je graag! 😄
Bekijk origineel

14 reacties

Wij hebben sinds vandag ochtend geen Internet, zip: 4521 😕
Reputatie 4
Badge +3
Welk toestel gebruik je? En is dat hetzelfde toestel als een paar weken terug toen het nog goed werkte?
@pipodeclown_2 het toestel is Samsung galant J3 2016
dat is precies dezelfde als het afgelopen jaar.
Reputatie 4
Badge +3
Tja als een kruistest geen uitsluitsel geeft, dan wordt het lastiger. Ervaar je hetzelfde op verschillende locaties? Er zijn gevallen geweest waarbij een reset naar fabrieksinstellingen heeft geholpen.
Reputatie 3
Badge +2
Dus de T-Mobile simkaart in een ander toestel doet het wel. Wat voor toestel is dat? Misschien een nieuwer toestel wat meer banden ondersteunt? Een J3, van nu 80 euro, is natuurlijk ook eigenlijk wel een beetje aan vervanging toe. Nieuwe toestellen ontvangen meerdere banden tegelijk.
@pipodeclown_2 ik ervaar hetzelfde op andere locaties.
gister deed hij het naar wat ik heb meegemaakt weer goed.
maar nu heb ik weer geen netwerk.

@eric_2 Dit betreft ook een J3 dus op dat gebied is het wel een beetje vaag waarom die het daar wel zou doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Justin,

Heb je ook de kruistest al uitgevoerd? Dan weet je eigenlijk gelijk of de oorzaak bij de simkaart of telefoon ligt!
@David In de telefoon van mijn vrouw doet hij het wel.
maar de simkaart van mijn vrouw in mijn telefoon doet het ook gewoon.
dus het is een beetje vaag waarom die van mij om de haverklap wel of geen netwerk heeft.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Justin,

Is je simkaart wel goed geplaatst? Heb je al geprobeerd om een reset uit te voeren? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je die kan uitvoeren! Maak eerst een back-up van je gevens zodat ze niet verloren gaan.

Laat je even weten of het na de reset wel goed werkt?
@Hajar De simkaart is goed geplaatst, Van het weekend heb ik de reset naar fabrieksinstellingen gedaan, maar dit heeft niet geholpen.
het vreemde vind ik dat ik gewoon wel bereik krijg, maar dat deze om de zoveel tijd geen netwerk meer heeft en dan na 10 min. weer wel.
je zou zeggen dat er ergens niet goed verbinding wordt gemaakt.?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Justin,

Bedankt voor de terugkoppeling en dat je alles al hebt geprobeerd. Ik zie dat er gister een case is aangemaakt. Onze netwerkspecialisten gaan er alles aan doen om de oorzaak te achterhalen en zo snel mogelijk op te lossen! Ze zullen je binnen 10 dagen van een terugkoppeling voorzien. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, stel ze gerust. We staan voor je klaar!
@Hajar Dat zou top zijn.
tot dusver allemaal bedankt!!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi @anngor94, dat is niet de bedoeling! Sorry trouwens, voor mijn late reactie. Je hebt jouw problem gemeld in een mobiel topic, vandaar dat je eerder niets van mij hebt gehoord. Ik hoop dan ook stiekem dat je ondertussen weer online bent! Heb je mijn hulp toch nodig, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik help je graag! 😄
Hoi @anngor94, dat is niet de bedoeling! Sorry trouwens, voor mijn late reactie. Je hebt jouw problem gemeld in een mobiel topic, vandaar dat je eerder niets van mij hebt gehoord. Ik hoop dan ook stiekem dat je ondertussen weer online bent! Heb je mijn hulp toch nodig, stuur mij dan een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik help je graag! 😄

Nee, ik heb binnen een maand een tweede ticket geopend over dezelfde kwestie. Ik hoop dat ze nu een probleem zullen vinden. De laatste keer lijkt het erop dat het zichzelf heeft hersteld. We hebben geen feedback gekregen nadat het eerste ticket was gesloten. Pas onlangs, toen ik belde om een nieuw ticket te openen vanwege hetzelfde probleem, vertelde een gentalman aan de telefoon me vriendelijk wat het probleem zou kunnen zijn.

Dus we wachten tot het technische team dit probeert te repareren.

Reageer