Beantwoord

Geen netwerk

• 14 september 2019
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

Ik heb al weken zeer slechte verbinding. Steeds maar 1 streepje of helemaal geen connectie. Bellen is een ramp, als ik al kan bellen valt steeds de verbinding weg. Alles wat ik zelf kon proberen om dit te vebeteren heb ik al gedaan, maar zonder succes. Gelukkig kan ik overstappen over een paar weken...
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2019, 13:30

Hi @tanja6789

Wat jammer dat je een mindere dekking hebt. Dat is niet de ervaring die we je willen meegeven. Ik wil graag met je meedenken over een oplossing. Ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties?Zou je eens de dekking kunnen controleren op de postcode waar je dit ervaart? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik wil het graag met je oplossen dus hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @tanja6789

Wat jammer dat je een mindere dekking hebt. Dat is niet de ervaring die we je willen meegeven. Ik wil graag met je meedenken over een oplossing. Ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere locaties?Zou je eens de dekking kunnen controleren op de postcode waar je dit ervaart? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen wij controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik wil het graag met je oplossen dus hoor graag van je!
Ben momenteel in Schotland er wordt aangegeven dat ik gewoon door kan met mijn bundel alleen mijn telefoon heeft geen netwerk wel als ik roaming aanzet. Maar dat geeft weer extra kosten. Is er een reden waarom de verbinding het niet doet ??
Reputatie 7
Badge +20
@Dirkschuur

In dit topic is al op jouw bericht gereageerd. Het is niet nodig om meerdere keren hetzelfde bericht te plaatsen. Je kunt op het andere topic op TAVL reageren.

Reageer