Beantwoord

geen netwerk Ameland

Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 2
@Ries, misschien is het handig om de klantenservice hier ook van op de hoogte te stellen, want zij houden vol dat het probleem opgelost is. ben dit weekend er geweest. Opgelost: idd not. waarom hebben jullie de juiste info wel, en de klantenservice niet?
Ik heb ook al ruim een week last van me netwerk verbinding regio groningen (uithuizen) word dr knetter gek van.. maar goed als het niet verholpen word word het overstappe op een betere netwerk provider!!
Reputatie 2
@mpeletier

Beste Mpeletier, ik zou het erg op prijs stellen als je jouw klachten over Uithuizen in Groningen niet in deze discussie over Ameland wilt mengen.

Groet, Nico.
Reputatie 7
@pasbeer
Wij kunnen dieper in de mast kijken waardoor wij meer informatie kunnen ophalen. Ik heb een verzoek uitgestuurd om de informatie voor T-Mobile Klantenservice aan te laten passen.

Ik zag dat je gisteren een melding heb doorgestuurd via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Je bent helaas vergeten om aan te geven dat je een terugkoppeling wilt ontvangen. Ik heb daarom je melding alsnog op de juiste manier doorgezet zodat je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling ontvangt.

@mpeletier
Welkom op het T-Mobile Forum.

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vriendelijk vragen om in het vervolg on-topic te reageren. Je hebt hetzelfde bericht in 2 topics geplaatst die over een andere postcode gaan. Het is ook voldoende om je bericht één keer te plaatsen. Ik heb daarom je andere bericht verplaatst en je een eigen topic gegeven. Zie ook de huisregels van het T-Mobile Forum. Graag verdergaan in het topic: Problemen verbinding uithuizen (Groningen).

@allemaal
Ik zie dat er werkzaamheden gepland staan aan de mast voor deze week. Of na deze werkzaamheden het probleem verholpen zal zijn is helaas afwachten.
Reputatie 2
@Ries, ik ben vanmiddag (zaterdag) idd al terug gebeld. 10 minuten gesprek gehad, en eigenlijk heb ik niets nieuws gehoord. Ik heb gezegd dat de klantenservice maar eens op dit forum moesten gaan kijken, en dit te synchroniseren . Ook hij kwam met het verhaal dat het soms wel een maand duurt, eer er toestemming is om op het eiland te komen. Ik heb daar om moeten lachen. Verder geen nieuwe oplossingen gehoord, en aangezien ik al een regeling heb, (1.10 per maand korting) was er voorlopig geen vernieuwde regeling voor mij. Nu gaat het mij echt niet om de vergoeding , ik wil een constante verbinding, en die is er sind mij( in mijn geval ) niet. en het bevreemd mij dat dit zo lang moet duren.
oh, het probleem ligt em aan 1 deel van de mast, samen met de klantenservice uitgedokterd waar mijn locatie was, idd kan op ietwat mindere dekking. Maar als ik nog verder van de mast af ga heb ik zowaar en betere verbinding.....( in werkelijkheid.)

in oktober ben weer op Ameland, en moet het probleem opgelost zijn., volgens de klantenservice...... ben benieuwd, anders mocht ik weer een melding maken.
Reputatie 2
@Ries,

De werkzaamheden hebben hun werk gedaan, 2G werkt goed, geen signaalverlies gehad.Dus dat is goed nieuws. Maar waarom is er nog steeds geen 3G mast, in mei stond op de dekkingskaart dat er binnen 3 maanden 3G zou zijn, nu zijn we oktober, en nog steeds geen G3 en de dekkingskaart geen aan, binnen 3 maand G3.
op mijn Medionkaart had ik G3, wat een genot. al eens eerder aangegeven dat ik het vreemd vind dat op de belangrijkste plaats (nes/buren)op het eiland nog steeds geen G3 is, terwijl op de westkant(hollum/ballum), minder toeristen/inwoners dit wel is.
Reputatie 7
@pasbeer
Het klopt dat er nog steeds een nieuwe 3G mast in de planning staat. Ik heb de vraag uitgezet wanneer men verwacht dat de 3G mast er gaat komen. Zodra ik meer weet laat ik het weten in dit topic.
Reputatie 2
@ allemaal

Het plaatsen van een extra mast in Buren heeft mij verbinding met internet gegeven op Klein Vaarwater.
Vooral de bereikbaarheid van Buienradar.nl was de laatste weken erg belangrijk ;-)

Groet, Nico.
@NicoG

Goed om te lezen dat je inmiddels gebruik kunt maken van het internet 🙂!
Reputatie 2
2014-07-26
Dank zij WiFi op de camping kan ik dit berichtje sturen...
Zelfs de gewone 2G doet het hier op Klein Vaarwater (Buren Ameland) niet, laat staan de 3G.
Is de capaciteit van de mast wel voldoende met zoveel toeristen hier?
Nog een weekje zonder contact met de (klein)kinderen, is weer vakantie....
Ik heb inmiddels ook weer netwerkradar op m'n Huawei geïnstalleerd, maar hij kan de resultaten niet versturen, omdat er geen verbinding is. Ja, via WiFi (niet van T-Mobile) heb ik een uitstekende internetverbinding, maar daarmee kan ik niet mobiel bellen.
Graag zou ik horen wat hieraan wordt gedaan.

Groet, Nico.
Hoi NicoG,

Ik zie uit vorige reacties van jou dat het beter is geworden vanaf het plaatsen van de nieuwe mast. Is er zelf iets in de tussentijd veranderd? Ander toestel of iets dergelijks? Laat het me weten zodat we aan de hand daarvan kunnen onderzoeken hoe dit opgelost kan worden.

Goed dat je via het WiFi netwerk op de camping gebruik kan maken van internet alleen kan ik me heel goed voorstellen dat je ook graag wilt kunnen bellen. Stuur me bij de reactie op dit bericht ook de volledige postcode van de camping op Klein Vaarwater door.

Reageer