Beantwoord

Geen netwerk buitenland

• 5 maart 2019
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

• is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Ik ben voor het eerst in het buitenland met mijn 4g unlimited abbo. Ik heb geen netwerk. In mijn contract staat dat ik in heel de EU gebruik kan maken van data. Ik las in een ander topic dat iemand bij 4g voor thuis geen buitenland internet kon gebruiken. Maar dat klopt dus niet. En waarom zou iemand dan nog zo'n abonnement afsluiten? Het is even duur als een gewone 4g unlimited bundel waar je ook mee kan bellen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 maart 2019, 10:26

Hoi Joga,

Ik ga jou hiermee verder helpen!

Omdat jouw Community-account niet gekoppeld is aan jouw gegevens, kan ik op dit moment niet met je meekijken in ons systeem. Mocht je dat wel willen, dan kun je mij in een privéberichtje de volgende gegevens toesturen: naam, adres, telefoonnummer (van het abonnement)en geboortedatum.

Begrijp ik goed dat jij gebruikmaakt van een 4G voor Thuis abonnement? In dat geval werkt dit abonnement inderdaad niet in het buitenland, omdat het bedoeld is als vervanger voor een vaste Thuis-verbinding. Heb je toch een Go-abonnement, dan hoort internet natuurlijk wel te werken, dus dan kunnen we verder met jou meekijken!

Laat het maar weten en dan gaan we er verder mee aan de slag. ☺
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joga,

Ik ga jou hiermee verder helpen!

Omdat jouw Community-account niet gekoppeld is aan jouw gegevens, kan ik op dit moment niet met je meekijken in ons systeem. Mocht je dat wel willen, dan kun je mij in een privéberichtje de volgende gegevens toesturen: naam, adres, telefoonnummer (van het abonnement)en geboortedatum.

Begrijp ik goed dat jij gebruikmaakt van een 4G voor Thuis abonnement? In dat geval werkt dit abonnement inderdaad niet in het buitenland, omdat het bedoeld is als vervanger voor een vaste Thuis-verbinding. Heb je toch een Go-abonnement, dan hoort internet natuurlijk wel te werken, dus dan kunnen we verder met jou meekijken!

Laat het maar weten en dan gaan we er verder mee aan de slag. ☺

Reageer