Beantwoord

Geen netwerk buitenland

  • 7 maart 2019
  • 1 reactie
  • 349 Bekeken

Ik kom net aan in Engeland en heb geen service terwijl ik gewoon een GO abonnement heb. Hoe kan het dat ik geen service heb? Op dit moment kan ik niemand bereiken via de telefoon en dat is best frustrerend.
icon

Beste antwoord door David 8 maart 2019, 11:25

Hoi @SRGBrei,

Goed dat je even aan de bel trekt, ik geef je er graag een antwoord op!

Op dit moment heb je een betalingsachterstand op drie facturen. Door deze achterstand is een blokkade geactiveerd die (onder andere) het gebruikmaken van jouw aansluiting in het buitenland voorkomt. Om gebruik te kunnen maken van je abonnement in het buitenland moet je dus eerst de achterstand voldoen. Als je naar My T-Mobile gaat, dan zie je welk bedrag er nog open staat en dan kun je dit ook direct overmaken, zodat de blokkade zo spoedig mogelijk wordt opgeheven. Je ziet op je My T-Mobile ook terug dat je een betalingsregeling kunt treffen, zodat je het openstaande bedrag in termijnen kunt voldoen. Houd er dan wel rekening mee dat de blokkade op gebruik in het buitenland (en premium diensten) actief blijft gedurende een regeling.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @SRGBrei,

Goed dat je even aan de bel trekt, ik geef je er graag een antwoord op!

Op dit moment heb je een betalingsachterstand op drie facturen. Door deze achterstand is een blokkade geactiveerd die (onder andere) het gebruikmaken van jouw aansluiting in het buitenland voorkomt. Om gebruik te kunnen maken van je abonnement in het buitenland moet je dus eerst de achterstand voldoen. Als je naar My T-Mobile gaat, dan zie je welk bedrag er nog open staat en dan kun je dit ook direct overmaken, zodat de blokkade zo spoedig mogelijk wordt opgeheven. Je ziet op je My T-Mobile ook terug dat je een betalingsregeling kunt treffen, zodat je het openstaande bedrag in termijnen kunt voldoen. Houd er dan wel rekening mee dat de blokkade op gebruik in het buitenland (en premium diensten) actief blijft gedurende een regeling.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het ons gerust weten!

Reageer