Vraag

Geen netwerk door blokkade

• 21 juli 2017
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Goedenmorgen,

Sinds gister avond heb ik ineens geen netwerk meer ik kan ook niet meer bellen of gebeld worden. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit mogelijk is?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Al geprobeerd je toestel uit en aan ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yorink,

Heb je jouw toestel al opnieuw gestart zoals Jan aangeeft? Je zou namelijk wel bereik moeten hebben.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een betalingsachterstand hebt. Daardoor is er een blokkade geactiveerd op alle inkomende gesprekken. Dat verklaart waarom je niet gebeld kan worden. Ik wil je daarom adviseren om je betalingsachterstand snel te voldoen zodat je weer zorgeloos kan bellen en gebeld worden en zo voorkom je ook dat je betalingsregeling komt te vervallen. Op My T-Mobile zie je een overzicht van wat je nog moet betalen.

Laat je even weten of het herstarten van je telefoon weer heeft geholpen?
Ik heb niks over een betalingsachterstand gehoord maar ik kan nu dus niet betalen zonder internet? Op het moment zit ik op een tel van een collega maar kan zelf niks kunnen jullie die blokkade eraf halen? Dan betaal ik direct met ideal.
Reputatie 4
Hoi Yorink,

Ik zie dat je net hebt betaald via My T-Mobile. Dat is helemaal super!

De blokkade is verwijderd voor je. Het enige wat je hoeft te doen is jouw telefoon even uit & aanzetten en dan moet alles weer werken.

Wil je mij even laten weten of het is gelukt? 🙂
Sorry voor de late reactie hij deed het bijna meteen na me betaling. Nu heb ik nog een vraag. Ik zie dat ik niet kan bellen en smsen naar diensten. Kunnen jullie dat weer aanzetten? Ik heb het op mijn account al aan staan.

Gr.

Yorin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Yorin,

Ik heb even voor je gekeken en zie geen blokkade actief staan. Kun je nu wel weer bellen?

Let me know! 🙂

Reageer