Beantwoord

Geen netwerk in Frankrijk

• 24 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Hoi!
Ik ben in Frankrijk, maar kan geen verbinding maken met een netwerk. Automatisch niet & handmatig niet. Heb wel data gekocht voor 2 weken, maar dat heeft zo weinig zin. Waar ligt het aan?
icon

Beste antwoord door Amy 26 augustus 2015, 16:05

Hey Suuzol,

Ik heb net naar je situatie geken en ik zie dat je door een betalingsachterstand een blokkade hebt waardoor je geen gebruik kan maken van je toestel in het buitenland. Op deze pagina vind je de verschillende manieren om direct je facturen te voldoen. Wanneer de facturen voldaan zijn zal de blokkade automatisch verwijderd worden en kun je gebruik gaan maken van je Travel & Surf-pas! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

4 reacties

Apn instelliingen controleren ? En eu internet uitzetten op je iphone
Reputatie 3
Hoi!
Ik ben in Frankrijk, maar kan geen verbinding maken met een netwerk. Automatisch niet & handmatig niet. Heb wel data gekocht voor 2 weken, maar dat heeft zo weinig zin. Waar ligt het aan?

Werkte het internet andere keren wel in het buitenland ?

Probeer je toestel is 10 min uit te zetten en er naar weer in te schakelen mogelijk werkt dat
Mocht dat ook niet werken contact op te nemen met t-mobile
Mogelijk internet blokkade of restanten van de storing

Aan je apn licht het niet want dan zou je ook in Nederland geen internet hebben
Reputatie 7
Badge +15
Hey Suuzol,

Ik heb net naar je situatie geken en ik zie dat je door een betalingsachterstand een blokkade hebt waardoor je geen gebruik kan maken van je toestel in het buitenland. Op deze pagina vind je de verschillende manieren om direct je facturen te voldoen. Wanneer de facturen voldaan zijn zal de blokkade automatisch verwijderd worden en kun je gebruik gaan maken van je Travel & Surf-pas! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Hoi Suuzol, welkom op het forum.

Stomme vraag misschien, maar heb je je roaming wel aangezet?
Als het een iphone betreft: staat de europa-optie uit?
Heb je misschien een blokkade actief staan?

Reageer