Beantwoord

Geen netwerk in Hoogeveen

  • 27 maart 2017
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Op dit moment is er geen 4g/3g data en spraakverbinding op verschillende toestellen (samsung en iphone) en abonnementen in Hoogeveen. Melding: geen service bij bellen en data.
icon

Beste antwoord door Thalina 27 maart 2017, 16:29

Hoi rjgeers,

Bedankt voor je alertheid en signaal. Er waren problemen met een deel van de dekkingsmasten. Hierdoor hebben meerdere klanten voor circa 20 minuten hinder ondervonden. Onze welgemeende excuses daarvoor, onze technici hebben het inmiddels weten te verhelpen. Mocht het nog niet werken, dan helpt het opnieuw opstarten van je toestel. We onderzoeken momenteel de achterliggende oorzaak en doen er alles voor om dit in de toekomst te voorkomen!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi rjgeers.

Is dat nu nog zo? Op de T-Mobile Webcare twitter-page wordt gemeld dat de masten ondertussen weer online zouden moeten zijn. Zou je je toestel eens willen herstarten als er nog geen verbinding is?

Laat je weten of dat geholpen heeft, of dat het al is opgelost? 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi rjgeers,

Bedankt voor je alertheid en signaal. Er waren problemen met een deel van de dekkingsmasten. Hierdoor hebben meerdere klanten voor circa 20 minuten hinder ondervonden. Onze welgemeende excuses daarvoor, onze technici hebben het inmiddels weten te verhelpen. Mocht het nog niet werken, dan helpt het opnieuw opstarten van je toestel. We onderzoeken momenteel de achterliggende oorzaak en doen er alles voor om dit in de toekomst te voorkomen!

Reageer