Beantwoord

Geen netwerk in huis


Vanaf eergisteren hebben mijn dochter en ik (allebij T-mobile ) in huis geen enkel bereik !! Hoe kan dit
icon

Beste antwoord door David 9 februari 2018, 08:56

Hoi Saskia,

Dat klinkt niet best! Ervaren jullie dit echt alleen binnenshuis en niet op andere locaties?

Ik heb even alles nagelopen, maar zie eigenlijk op het eerste oog geen bijzonderheden op jouw aansluiting. Er staan geen blokkades op jouw abonnement, bijvoorbeeld door een openstaande factuur. Als je het probleem alleen thuis ervaart, dan ligt het waarschijnlijk aan de dekking in jouw omgeving. De dekkingskaart geeft aan dat je een goede dekking zou moeten hebben, maar er kan natuurlijk altijd iets aan de hand zijn! Als jullie het probleem nog ervaren kun je het beste via de dekkingskaart een melding indienen, zodat onze netwerkspecialisten dit voor jullie uit kunnen zoeken. Zij kunnen precies zien wat er verkeerd gaat en hoe dit zo snel mogelijk op te lossen is!

Hopelijk is het ondertussen al beter, want je wilt natuurlijk wel bereikbaar zijn! Laat je het weten wanneer er nog vragen zijn?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Saskia,

Dat klinkt niet best! Ervaren jullie dit echt alleen binnenshuis en niet op andere locaties?

Ik heb even alles nagelopen, maar zie eigenlijk op het eerste oog geen bijzonderheden op jouw aansluiting. Er staan geen blokkades op jouw abonnement, bijvoorbeeld door een openstaande factuur. Als je het probleem alleen thuis ervaart, dan ligt het waarschijnlijk aan de dekking in jouw omgeving. De dekkingskaart geeft aan dat je een goede dekking zou moeten hebben, maar er kan natuurlijk altijd iets aan de hand zijn! Als jullie het probleem nog ervaren kun je het beste via de dekkingskaart een melding indienen, zodat onze netwerkspecialisten dit voor jullie uit kunnen zoeken. Zij kunnen precies zien wat er verkeerd gaat en hoe dit zo snel mogelijk op te lossen is!

Hopelijk is het ondertussen al beter, want je wilt natuurlijk wel bereikbaar zijn! Laat je het weten wanneer er nog vragen zijn?
In huis is het niet beter , nog steeds vanaf dinsdag geen enkel bereik in huis!! Mijn man heeft Vodafone en geen last..... buiten huis goed bereik , wij staan nu buiten als we moeten bellen.. erg vervelend en koud... ik heb net doorgegeven via de dekkingskaart
Reputatie 7
Badge +20
Hi Famkoster,

Dan lijkt het dus echt aan het netwerk te liggen en is het afwachten op onze netwerkspecialisten. Zij pakken jouw melding zo snel mogelijk op om dit op te lossen!
Reputatie 2
Ik ervaar exact hetzelfde probleem zoals hierboven ook is beschreven door Famkoster. Mijn buren hebben Vodafone, KPN en Telfort. Zij hebben er helemaal geen last van.

Ook ik heb het doorgegeven via de dekkingskaart vanaf mijn regio.

Reageer