Beantwoord

Geen netwerk omgeving heerenveen

  • 23 januari 2016
  • 7 reacties
  • 360 Bekeken

Heb al een paar dagen amper geen netwerk, betaal genoeg en begint nu erg vervelend te worden. Kunnen jullie hier wat aan doen...het is niet leuk, 4 g netwerk, ja ja helemaal geen tot geen netwerk zal je bedoelen.
icon

Beste antwoord door Thalina 25 januari 2016, 15:12

Hoi Atja,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Helaas is de reden minder leuk. Ik zie dat Pilovali al een aantal vragen had gesteld. In het systeem zie ik verder dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Na een kruistest bleek dat je in een ander toestel wel goed bereik had. Het advies is daarom ook om je toestel aan te bieden ter reparatie. Als het om een toestel gaat dat je via T-Mobile hebt aangeschaft, dan kan dat via deze pagina. Als je het toestel bij een externe dealer hebt gekocht, kun je daar contact mee opnemen.

Houd je ons op de hoogte? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat jammer dat je slecht bereik hebt, heb je dit alleen op één locatie, of ook op verschillende?
Op welk(e) postcode(s) heb je slecht bereik?
Op welk type netwerk (2G/3G/4G) ervaar je slecht bereik?

Groet,
8467 maar heb het ook in Leeuwarden, iedere keer moet ik mij op nieuw registeren....snap er niet van. Baal hier van....maar de vraag is wat kan ik hier aan doen.
Reputatie 6
Badge +17
Van welk netwerk type maak je dan gebruik van? Momenteel zijn ze nog niet overal klaar met het optimaliseren van 4G.

Als je je telefoon handmatig op 3G zet, heb je dan wel een betere verbinding?

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Atja,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Helaas is de reden minder leuk. Ik zie dat Pilovali al een aantal vragen had gesteld. In het systeem zie ik verder dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Na een kruistest bleek dat je in een ander toestel wel goed bereik had. Het advies is daarom ook om je toestel aan te bieden ter reparatie. Als het om een toestel gaat dat je via T-Mobile hebt aangeschaft, dan kan dat via deze pagina. Als je het toestel bij een externe dealer hebt gekocht, kun je daar contact mee opnemen.

Houd je ons op de hoogte? Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Het schiet niet op zo hé...het toestel heb ik via jullie gekocht...heb de hele dag maar 2 streepjes...bereik is niet optimaal. Zal vanavond en morgen aan kijken als ik de deur uit gaat, maar top is het niet....en laat ik hét zo zeggen als vaste klant die al jaartje of 8-10 klant is van Jullie nu al denkt aan een andere provider. Helaas nog anderhalf jaar te gaan, maar ik vind de service niet optimaal. Een toestel kan niet 1 op andere dag constant van netwerk gegooit worden. Jullie zouden daar toch wel wat op kunnen zeggen als experts wat er aan de hand kan zijn. Dan moet ik hem maar gelijk ter reparatie sturen, toestel is amper jaar in mijn bezit, en ik baal hier zo van. Geld groeit me ook niet op mijn rug.
Reputatie 6
Badge +17
Het schiet niet op zo hé...het toestel heb ik via jullie gekocht...heb de hele dag maar 2 streepjes...bereik is niet optimaal. Zal vanavond en morgen aan kijken als ik de deur uit gaat, maar top is het niet....en laat ik hét zo zeggen als vaste klant die al jaartje of 8-10 klant is van Jullie nu al denkt aan een andere provider. Helaas nog anderhalf jaar te gaan, maar ik vind de service niet optimaal. Een toestel kan niet 1 op andere dag constant van netwerk gegooit worden. Jullie zouden daar toch wel wat op kunnen zeggen als experts wat er aan de hand kan zijn. Dan moet ik hem maar gelijk ter reparatie sturen, toestel is amper jaar in mijn bezit, en ik baal hier zo van. Geld groeit me ook niet op mijn rug.
Hallo,

Twee streepjes binnenhuis vind ik behoorlijk goed. Een huis is heel erg goed geïsoleerd voor warmte (en ook radio-straling).
Als je je simkaart in een andere toestel stopt, kun je uitsluiten dat je toestel defect is.

Het kan namelijk zijn dat er een fabrieksfout is gemaakt, en daardoor misschien iets niet goed werkt.

Heb je je telefoon al een keer handmatig op 2G of 3G gezet? Is het bereik dan wat beter?

Groet,
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Atja,

Ik merk dat je behoorlijk baalt van de situatie. Ik kan me dat gevoel voorstellen. Zeker als je niet optimaal gebruik kunt maken van de producten of diensten. 'Gelukkig' hebben we kunnen uitsluiten dat het probleem ligt bij je simkaart. Dat maakt het voor jou niet minder vervelend, dat begrijp ik. Je hebt twee jaar garantie op je toestel dus jouw toestel valt onder de garantie als er sprake is van een defect aan het toestel wat veroorzaakt wordt door een fabricagefout of door software dat door de fabrikant of ons op je toestel is geplaatst. Het liefst zou ik je voorzien van een antwoord waarom je niet die dekking hebt die je van ons mag verwachten. Sterker nog, het liefst zou ik het toestel zelf voor je willen repareren. Ik heb echter twee linkerhanden dus ik waag mij liever niet aan het uit elkaar halen van een toestel. Je toestel ter reparatie aanbieden is juist de manier om te achterhalen waar het probleem ligt. Een technische specialist gaat dan kijken naar je toestel en zal het toestel voor je repareren als dat mogelijk is.

Uiteraard staat het buiten kijf dat we waarden hechten aan dat je al zo lang deel uitmaakt van de magentafamilie. Ik ben ervan overtuigd dat er alles uit de kast wordt gehaald om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer een goede dekking ervaart.

Ik zou je dus willen vragen om je toestel ter reparatie aan te bieden. Je kunt je reparatie overigens volgen via de reparatiestatus in jouw My T-Mobile. Nogmaals ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je betaalt voor een product en dienst en als dat dan niet werkt zoals je mag verwachten dan is dat gewoon heel naar. Het geld groeit je inderdaad niet op de rug, ik ben zelf ook nog steeds op zoek naar het geldboompje(als je tips hebt over een mogelijke locatie hoor ik het graag) en volgens mij kunnen we wachten tot we een ons wegen op het grote schip met geld.

Ik hoop dat je nog wat geduld kunt opbrengen, zoals ik al eerder aangaf bestaat er voor mij geen twijfel om te denken dat er alles aan gedaan wordt om jouw toestel zo snel mogelijk weer werkend in jouw handen te krijgen. Ik hoop je in de toekomst te mogen blijven verwelkomen als klant van T-Mobile en je ons de mogelijkheid geeft om jouw vertrouwen waar te maken!

Als je in de tussentijd nog vragen hebt hierover, of over iets anders, stel ze gerust. We zitten voor je klaar. Laat je even weten of het is gelukt om je toestel ter reparatie aan te bieden? Je kunt een reparatie aanmelden via de link die Thalina heeft gegeven.

Reageer