Beantwoord

Geen netwerk sinds zaterdag

  • 1 juli 2018
  • 3 reacties
  • 476 Bekeken

sinds zaterdag morgen heb ik al problemen met het netwerk.
hij springt steeds op alleen nood oproepen.
kan niet bellen en gebeld worden.
nog nooit last van gehad.
maar ben het nu wel zat want ik heb mijn telefoon nu echt nodig i.v.m een sterf geval
heb gezocht of er storingen waren in de beurt maar dat is niet het geval
heel graag zo snel mogelijk antwoord
woon boven in friesland
icon

Beste antwoord door David 2 juli 2018, 10:07

Hoi Sankoop,

Een goede bereikbaarheid is natuurlijk altijd belangrijk, maar in dit geval nog wel extra essentieel. We gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk te achterhalen waar het door komt!

Ik heb alles tot op de bodem uitgezocht aan onze kant, maar zie hier geen bijzonderheden. Je bent netjes bij met jouw betalingen en er is dus geen blokkade actief. Je had ook zelf al de dekkingskaart gecontroleerd en daar is inderdaad ook niets speciaals op terug te zien. Er zijn geen werkzaamheden of storingen en de dekking zou in jouw omgeving sterk genoeg moeten zijn.

Ervaar je het probleem sinds zaterdagochtend overal of alleen thuis? Hoe ik jouw bericht lees is dat je deze problemen overal ervaart, niet op één specifieke locatie. Dit zou wijzen op een defecte simkaart of telefoon. Dit is vrij snel te controleren, door een kruistest uit te voeren. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Als dan blijkt dat de simkaart het in een andere telefoon ook niet doet, dan ligt het aan de sim. We kunnen je dan zo snel mogelijk een nieuwe simkaart toesturen (duurt maximaal 3 werkdagen) of je kunt er gelijk één in een T-Shop in de buurt ophalen. Als de simkaart het in een andere telefoon wel goed doet en de ander sim in jouw toestel niet, dan ligt het waarschijnlijk aan de telefoon (als het probleem overal optreedt, niet op één plek). In dat geval kun je de stappen uit dit topic doornemen, om te kijken of je het op die manier thuis op kunt lossen.

Ik hoor graag van je wat de resultaten zijn en hopelijk kunnen we dan precies achterhalen waar het verkeerd gaat. Ik wens je voor nu in ieder geval veel sterkte met het sterfgeval. Wij willen er in ieder geval alles aan doen om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi sankoop,

Heel fijn om te horen dat het nu wat beter gaat. Als je straks nog steeds problemen ervaart dan kun je natuurlijk langs een T-Mobile shop. Ben ook heel benieuwd wat er precies mis gaat. We staan hoe dan ook klaar om je verder te helpen!
het is overal in mijn dorp
mijn vriend heeft ook een t mobile abbonnement en heeft precies hetzelfde.
vandaag gaat het al iets beter hij springt er niet meer zo vaak af.
ik wacht het nog even af of het zo blijft anders ga naar de tmobile winkel misschien kunnen ze mij daar helpen
bedankt voor u reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sankoop,

Een goede bereikbaarheid is natuurlijk altijd belangrijk, maar in dit geval nog wel extra essentieel. We gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk te achterhalen waar het door komt!

Ik heb alles tot op de bodem uitgezocht aan onze kant, maar zie hier geen bijzonderheden. Je bent netjes bij met jouw betalingen en er is dus geen blokkade actief. Je had ook zelf al de dekkingskaart gecontroleerd en daar is inderdaad ook niets speciaals op terug te zien. Er zijn geen werkzaamheden of storingen en de dekking zou in jouw omgeving sterk genoeg moeten zijn.

Ervaar je het probleem sinds zaterdagochtend overal of alleen thuis? Hoe ik jouw bericht lees is dat je deze problemen overal ervaart, niet op één specifieke locatie. Dit zou wijzen op een defecte simkaart of telefoon. Dit is vrij snel te controleren, door een kruistest uit te voeren. Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en vice versa. Als dan blijkt dat de simkaart het in een andere telefoon ook niet doet, dan ligt het aan de sim. We kunnen je dan zo snel mogelijk een nieuwe simkaart toesturen (duurt maximaal 3 werkdagen) of je kunt er gelijk één in een T-Shop in de buurt ophalen. Als de simkaart het in een andere telefoon wel goed doet en de ander sim in jouw toestel niet, dan ligt het waarschijnlijk aan de telefoon (als het probleem overal optreedt, niet op één plek). In dat geval kun je de stappen uit dit topic doornemen, om te kijken of je het op die manier thuis op kunt lossen.

Ik hoor graag van je wat de resultaten zijn en hopelijk kunnen we dan precies achterhalen waar het verkeerd gaat. Ik wens je voor nu in ieder geval veel sterkte met het sterfgeval. Wij willen er in ieder geval alles aan doen om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar bent!

Reageer