Beantwoord

Geen netwerk van mobiel dochter

• 13 juli 2018
  • 5 reacties
  • 452 Bekeken

Mijn dochter heeft al een heeeel oud abbonement van t-mobile maar sinds 2 weken geen netwerk en geen (langzaam) internet meer. Ik kan haar niet bellen (voicemail) en zij kan niemand bellen of smsen. Ze kan ook 1200 niet bellen.

Nu wil ik haar abbonement stop zetten , maar zou niet weten hoe ik die dan moet stopzetten omdat inloggen in de app (op haar tel geinstalleerd, galaxy s7) ook niet werkt. Is langsgaan bij een winkel de enige optie? Of weten jullie iets anders waar het aan kan liggen.

Mobiele data staat ook aan van haar.
icon

Beste antwoord door David 14 juli 2018, 13:18

Hoi Laboratoriummedewerker,

Dat klinkt niet best! Heeft zij misschien naast een oud abonnement ook een verouderde simkaart? Dit is heel snel uit te vogelen door een kruistest te doen. Je plaats haart simkaart dan in een andere telefoon en vice versa. Als het dan ook niet werkt, is de kans groot dat de simkaart vervangen moet worden.

Het stopzetten van het abonnement kun je met hulp van deze pagina regelen. Je kunt het dan direct online regelen en dat hoeft dan niet perse via de app.

Laat je weten of alles uiteindelijk is gelukt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik hoop dat het lukt in de shop! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! 🙂
Het wisselen van de simkaart naar een andere telefoon mocht niet baten. Ik ga er mee naar een winkel om het abbo stop te zetten. Naar de website gaan heeft geen zin omdat haar nummer niet herkent wordt. En als ik er naar toe ga.... tja dat is met mijn nummer en die wordt al omgezet. Dat heeft niet zo veel zin ☺️ . Ik ga het regelen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Babette,

Dan is dat inderdaad wel nodig! Keep us posted over de kruistest! 🙂
David,
dank voor je reactie. Ik ga dat snel regelen en even proberen met de simkaartenuitwisseling.
ik laat je weten of het gelukt is.

ik wil haar ook naar kpn hebben. Maar als ik dan zou kiezen voor een nieuw abbo met nummerbehoud, sturen ze je een bericht dat je moet smsen naar een nummer. Maar dat kan niet en dat is het lastigste ervan.

groetjes,
Babette
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Laboratoriummedewerker,

Dat klinkt niet best! Heeft zij misschien naast een oud abonnement ook een verouderde simkaart? Dit is heel snel uit te vogelen door een kruistest te doen. Je plaats haart simkaart dan in een andere telefoon en vice versa. Als het dan ook niet werkt, is de kans groot dat de simkaart vervangen moet worden.

Het stopzetten van het abonnement kun je met hulp van deze pagina regelen. Je kunt het dan direct online regelen en dat hoeft dan niet perse via de app.

Laat je weten of alles uiteindelijk is gelukt?

Reageer