Vraag

Geen netwerkverbinding, wel wifi

  • 15 november 2017
  • 4 reacties
  • 3493 Bekeken

Mijn telefoon maakt geen of heel slecht contact met het netwerk van t-mobile. (Samsung S7) ik kan geen berichten ontvangen of versturen. Dit lukt alleen wanneer ik verbonden ben met de WiFi thuis of op mijn werk. Ditzelfde geldt voor het gebruik van internet.
De telefoon heb ik al meermaals volledig uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Dit heeft niet geholpen.
(Regio overijssel/flevoland)

4 reacties

Probeer dit eens: https://forum.t-mobile.nl/toestelhulp-470/internet-instellen-op-je-toestel-android-marshmallow-261835
Hallo
Heb exact gedaan wat daar stond. Helaas geen verbetering
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jolanda,

Wat vervelend dat het niet heeft gewerkt. Waar ervaar jij deze problemen? Is het overal? Of alleen op bepaalde plekken?
Heeft iemand in jouw omgeving toevallig ook een telefoon? Zo ja, dan zou je een kruistest kunnen doen. Dit houd in: jouw simkaart in de toestel van de andere persoon. En dit ook precies andersom. Zo kunnen we bepalen of het probleem in het toestel zit of in de simkaart.
Zal het proberen

Reageer