Beantwoord

Geen of langzaam internet

• 27 november 2016
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Ik heb sinds 26 november, op de datum dat mijn nieuwe bundel is ingegaan nauwelijks internet of hele trage internet? Waar komt dit door? En hebben meerdere personen dit...
icon

Beste antwoord door Hajar 28 november 2016, 13:00

Hi gizemmyss,

Jammer dat jij dit probleem ook ervaart. Ik zie dat Kaassausje jou al meer informatie heeft gegeven over dit bekende probleem. Michel jij ook bedankt voor het meedenken. Ik heb voor nu je internet gereset. Als je jouw toestel even uit en aanzet dan kun je weer gebruik maken van snel internet.

Laat je even weten of het heeft gewerkt? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Beste Gizemmyss,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp dat het vervelend is, dat je zins je nieuwe data bundel nauwelijks of hele trage internetverbinding ervaart.
Dit probleem kun je vaak (niet altijd) verhelpen door het volgende te doen:

1 > Zet je toestel helemaal uit.
2 > Haal de simkaart en batterij (mist dat mogelijk is) uit je toestel, voor 10 minuten.
3 > Stop de simkaart en (eventuele) batterij weer terug in het toestel.
4 > Zet je toestel weer op de gebruikelijke wijze weer aan.
5 > Voer je pincode in, en laat de simkaart even aanmelden op het T-Mobile netwerk.
6 > Open nu een app of ga naar een website op je toestel, en kijk of de snelheid weer terug is.

Kijk ook of de netwerkinstellingen op 3G/4G staan, te vinden onder Mobiele Netwerken of Netwerkinstellingen in het menu van je toestel.

Laat even weten of het probleem nu verholpen is.
Hoi Gizemmyss, welkom op het klantenforum.

In dit topic is na te lezen dat je absoluut niet de enige bent met dit probleem. Sommige klanten ervaren inderdaad een trage verbinding na het ingaan van de nieuwe bundels. Dat zou na 24 uur alsnog automatisch moeten resetten, is dit bij jou ook het geval? 🙂
Reputatie 3
Hoi Gizemmyss, welkom op het klantenforum.

In dit topic is na te lezen dat je absoluut niet de enige bent met dit probleem. Sommige klanten ervaren inderdaad een trage verbinding na het ingaan van de nieuwe bundels. Dat zou na 24 uur alsnog automatisch moeten resetten, is dit bij jou ook het geval? :)

Dank voor je extra informatie @Kaassausje
Er zijn inderdaad bij sommige klanten problemen met traag internet, nadat hun nieuwe data bundel is ingegaan.
Al wilt mijn advies in sommige gevallen ook wel helpen, al is dat niet in alle gevallen het geval. (Heb ik ook gemeld in mijn reactie)
Maar het uitproberen kan tenslotte geen kwaad.
Reputatie 7
Badge +20
Hi gizemmyss,

Jammer dat jij dit probleem ook ervaart. Ik zie dat Kaassausje jou al meer informatie heeft gegeven over dit bekende probleem. Michel jij ook bedankt voor het meedenken. Ik heb voor nu je internet gereset. Als je jouw toestel even uit en aanzet dan kun je weer gebruik maken van snel internet.

Laat je even weten of het heeft gewerkt? 🙂

Reageer