Beantwoord

Geen of nauwelijk bereik in postcode gebied 7434

  • 18 juli 2011
  • 6 reacties
  • 309 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
Sinds een paar dagen heb ik geen of nauwelijks bereik in postcode gebied 7434.
Bellen van t-mobile naar t-mobile gaat helemaal niet, smsjes komen pas na 18 uur!!!!! aan, nadat ze verstuurd zijn. Bellen naar vaste tel nrs lukt soms wel. Ook ligt het mobiele internet er zeer vaak uit.

Ik heb ook getest met netwerkradar en deze kan dus ook bijna geen geslaagde test uitvoeren.
Ik krijg dan de melding geen mobiel internet, ook het versturen van de scans is nagenoeg niet mogelijk.

Komt dit misschien omdat er brand geweest is in enkele tv-zendmasten( Smilde en Lopik) en dat daarom deze zijn uitgeschakeld?
Zijn er meer mensen die sinds enkele dagen deze problemen hebben?
icon

Beste antwoord door Ries 19 juli 2011, 13:36

@enk7
Welkom op het T-Mobile Forum!

De brand staat hier los van en hebben geen invloed op de T-Mobile zendmasten.

Ik zie wel dat de dichtstbijzijnde zendmast de afgelopen dagen problemen had met het 2G netwerk. Het lijkt erop dat de zendmast sinds gisteren laat in de middag weer naar behoren is gaan werken. Als je na het lezen van dit bericht nog problemen hebt zou je dan het toestel eens helemaal uit en aan willen zetten?

Als de problemen met het netwerk blijven dan wil ik je adviseren om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.

@Raydh
Je geeft helaas niet aan waar je de problemen hebt met hetwerk. Omdat je de problemen ervaart in een andere postcode gebied wil ik je vragen om een nieuw topic aan te maken. Graag in de titel de postcode vermelden en meer informatie geven in je bericht.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
bekend probleem. laat ik nou hetzelfde hebben.

Wel in een ander postcode gebeid :S
Reputatie 5
@enk7
Welkom op het T-Mobile Forum!

De brand staat hier los van en hebben geen invloed op de T-Mobile zendmasten.

Ik zie wel dat de dichtstbijzijnde zendmast de afgelopen dagen problemen had met het 2G netwerk. Het lijkt erop dat de zendmast sinds gisteren laat in de middag weer naar behoren is gaan werken. Als je na het lezen van dit bericht nog problemen hebt zou je dan het toestel eens helemaal uit en aan willen zetten?

Als de problemen met het netwerk blijven dan wil ik je adviseren om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag 3 voorbeelden vermelden in het formulier zodat we gerichter je melding kunnen oppakken. Een Netwerk Specialist zal je klacht dieper in onderzoek nemen en binnen 10 werkdagen ontvang je hier een reactie op.

@Raydh
Je geeft helaas niet aan waar je de problemen hebt met hetwerk. Omdat je de problemen ervaart in een andere postcode gebied wil ik je vragen om een nieuw topic aan te maken. Graag in de titel de postcode vermelden en meer informatie geven in je bericht.
Reputatie 2
Zie mijn Topic

Geen netwerk in postcodegebied 5561
Reputatie 5
@Raydh
In het topic [thread=129301]Geen netwerk in postcodegebied 5561[/thread] heb ik je ook een reactie gegeven op je vraag.
Ik zie dat je daarna nog een reactie hebt geplaatst en ik geef zo meteen een reactie.

Ik wil je wel vragen om aan de huisregels van het T-Mobile Forum te houden. je bent off topic bezig en je hebt je eigen topic aangemaakt. Op deze manier schep je alleen maar verwarring en is het niet duidelijk waar je antwoord krijgt.
@ Ries
Bedankt voor de info, het bereik is nu idd weer beter
Reputatie 5
@enk7
Bedankt dat je laat weten dat het bereik ondertussen weer beter is.