Beantwoord

'Geen Service'

• 24 juli 2016
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Ik zit al drie dagen in New York met linksboven op mn iPhone scherm 'geen service'. Echt slecht dit! Hoe moet ik m'n weg vinden in deze mega stad zonder Google Maps?!! Asap support nodig hierbij want ik heb nog drie dagen vakantie hier en als dit niet opgepakt wordt zeg ik mijn abonnement bij aankomst meteen op. Ik vind dat ik al geduldig genoeg ben met jullie!
icon

Beste antwoord door Amy 25 juli 2016, 10:12

Goedemorgen allemaal,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in de Verenigde Staten. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hier in Montana hetzelfde probleem!!!!
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in de Verenigde Staten. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!