Beantwoord

Geen service

• 19 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo, ik ben op vakantie in spanje en heb uit het niets geen service meer( dus geen bellen,sms, internet etc.) Ik heb alles geprobeerde telefoon aan/uit, simkaart verwijderd en opnieuw erin gedaan niks werkt. Mijn vraag is wat moet ik nu doen want vind het zonde zit al 6 dagen zonder service.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 augustus 2018, 16:10

Hoi I.Bel,

Heb je het lekker in Spanje? Ik ben een tikje jaloers op je hoor, haha! Maar zonder dollen, ik heb natuurlijk meteen even met je meegekeken. Ik zie dat je op dit moment een betalingsregeling met ons hebt lopen, zoals Centaur hierboven ook opperde. Tijdens een betalingsregeling krijg je een aantal blokkades, waaronder voor het bellen en datagebruik in het buitenland. Zie deze pagina voor meer informatie en een opsomminge van de blokkades.

Ik hoop dat alles nu meteen wat duidelijker is! Heb je meer vragen, laat het ons dan gerust even weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Heb je al in My T-Mobile gekeken of daar een blokkade aktief is?
Je kan dat zelf in My T-Mobile wijzigen.
Eventueel een betalings achterstand?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi I.Bel,

Heb je het lekker in Spanje? Ik ben een tikje jaloers op je hoor, haha! Maar zonder dollen, ik heb natuurlijk meteen even met je meegekeken. Ik zie dat je op dit moment een betalingsregeling met ons hebt lopen, zoals Centaur hierboven ook opperde. Tijdens een betalingsregeling krijg je een aantal blokkades, waaronder voor het bellen en datagebruik in het buitenland. Zie deze pagina voor meer informatie en een opsomminge van de blokkades.

Ik hoop dat alles nu meteen wat duidelijker is! Heb je meer vragen, laat het ons dan gerust even weten.

Reageer