Beantwoord

Geen service

• 14 februari 2019
  • 3 reacties
  • 5256 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Sinds vanochtend ‘geen service’ op mijn telefoon iPhone SE. Opnieuw gestart, Sim kaart er uit en er in gestopt; Sim unlock code wordt herkend en vervolgens links boven in scherm ‘Geen service’.

Ik heb niks met Sim kaart gedaan afgelopen tijd, is een jaar oud.

Wat nu te doen? Ik heb geen 2e telefoon bij de hand, nu op reis.
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2019, 10:56

[Update 3 oktober 2019]

Hi lezer,

Mocht je hier terecht zijn gekomen door problemen die op dit moment spelen, dan kun je updates in dit topic vinden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ik ben trouwens gewoon in Nederland.
Reputatie 7
Badge +20
Hi T-User,

Ik ga samen met jou op zoek naar een oplossing. Is je toestel voorzien van de laatste software update? Zo niet, zou je deze kunnen updaten. Heb je de mogelijkheid om je mobiele netwerk opnieuw in te stellen? om je Ga naar de Instellingen-app op je iPhone. Ga naar Mobiel netwerk > Opties mobiele data > Mobieledatanetwerk. Tik op Stel opnieuw in. De instellingen zullen nu opnieuw worden ingesteld. iOS haalt tijdens het herstellen de gegevens uit de aanbiederinstellingen en van de simkaart.

Ik ben benieuwd of dit werkt. Ik zie trouwens dat je ook een nieuwe simkaart hebt besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Op deze pagina kan je de simkaart activeren. Ik ben ook benieuwd of de nieuwe simkaart voor een oplossing zorgt.

Houd je me op de hoogte? Ik sta klaar om je verder te helpen!
Reputatie 7
Badge +20
[Update 3 oktober 2019]

Hi lezer,

Mocht je hier terecht zijn gekomen door problemen die op dit moment spelen, dan kun je updates in dit topic vinden.