Beantwoord

Geen service

  • 9 juli 2019
  • 3 reacties
  • 572 Bekeken

Ik heb geen service in het buitenland ik had wel 2 openstaande betalingen maar die heb ik betaald maar hij doet het nog steeds niet . Ik kan ook niet bellen naar de klantenservice weet iemand wat ik kan doen ?
icon

Beste antwoord door CrisTien 9 juli 2019, 15:09

Hallo @samir_477 Welke betaaloptie heb je gebruikt?
en heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart?


Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.

Weet je zo voldoende?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @samir_477 Welke betaaloptie heb je gebruikt?
en heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart?


Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.

Weet je zo voldoende?
Beste T-mobile,

Momenteel ben ik in Marokko en heb ik geen service. Ik heb me telefoon aan en uit gedaan, Simkaart in ander toestel gezet echter geen service. Ik heb geen blokkades of wat dan ook. Hoe kan dit opgelost worden? Heb al 2x telefonisch contact gehad zonder resultaat.

Groet Renushka
Reputatie 7
Badge +20
Hi Renushka,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Reageer