Beantwoord

Geen service buitenland

• 28 december 2018
  • 8 reacties
  • 390 Bekeken

Geachte T-mobile, ik heb in het buitenland geen service. Geen internet, telefonie helemaal niks. Nou heb ik dus naar andere topics gekeken hiervoor en er werd gezegd dat er misschien blokkeringen waren ingesteld bij MY T-Mobile. Ik heb gekeken en er bleek niks geblokkeerd te zijn, maar toch geen service. De blokkades heb ik aan en weer uitgezet om te kijken of dat verschil zou maken, maar dat bleek tevergeefs.
Graag uw hulp.
icon

Beste antwoord door IzzY_T 30 december 2018, 13:09

Hi Izzy,

Ik zie dat iedereen goed heeft meegedacht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt voor internationaal gebruik. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start en verbinding maakt met een buitenlands netwerk daar dan zou je bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog een fijne jaarwisseling! :)

Hoi Hajar,

Ben alweer in NL, dus kijken of het lukt zal moelijk worden haha. Als het de volgende keer niet lukt zal ik het laten weten. Nog bedankt en ook een fijne jaarwisseling gewenst!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoe lang heb je dit abonnement?
Bij nieuwe abonnementen zijn er soms beperkingen in het buitenland.
Een moderator zou dit voor je kunnen uitzoeken.
Moderators reageren normaal binnen 24/48 uur.
Waar ben je in het buitenland?

Succes
Geachte T-mobile, ik heb in het buitenland geen service. Geen internet, telefonie helemaal niks. Nou heb ik dus naar andere topics gekeken hiervoor en er werd gezegd dat er misschien blokkeringen waren ingesteld bij MY T-Mobile. Ik heb gekeken en er bleek niks geblokkeerd te zijn, maar toch geen service. De blokkades heb ik aan en weer uitgezet om te kijken of dat verschil zou maken, maar dat bleek tevergeefs.
Graag uw hulp.

Heb je dataroaming aanstaan, gr Heleen
Reputatie 7
Badge +18
Heb je al je rekeningen voldaan? Vervelende vraag maar het kan een tijdelijke blokkade opleveren...
Rekeningen zijn voldaan, heb data-roaming aanstaan. Het aparte is ik ben dus laatst naar België geweest. Zelfde verhaal. Maar toen ik weer in Nederland reed kreeg ik een smsje van T-mobile met de tekst Welkom in België.
Ook stond de provider voor T-mobile in België niet in de lijst van providers bij het zoeken naar een netwerk. Ik bedoel daarmee natuurlijk de provider waarmee T-Mobile een afspraak heeft.
Hoe lang heb je dit abonnement?
Bij nieuwe abonnementen zijn er soms beperkingen in het buitenland.
Een moderator zou dit voor je kunnen uitzoeken.
Moderators reageren normaal binnen 24/48 uur.
Waar ben je in het buitenland?

Succes

Mijn huidige abonnement heb ik nu een jaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Izzy,

Ik zie dat iedereen goed heeft meegedacht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt voor internationaal gebruik. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start en verbinding maakt met een buitenlands netwerk daar dan zou je bereik moeten hebben.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog een fijne jaarwisseling! 🙂
Hi Izzy,

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog een fijne jaarwisseling! :)

Hoi Hajar,

Ben alweer in NL, dus kijken of het lukt zal moelijk worden haha. Als het de volgende keer niet lukt zal ik het laten weten. Nog bedankt en ook een fijne jaarwisseling gewenst!

Reageer