Beantwoord

Geen service, geen bereik in Zuidlaren

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 3
Hi Hcblinds,

Bedankt voor je informatie! Altijd fijn als we als klanten weten hoe het met de masten in onze regio zit! Het klopt inderdaad wat je zegt, zodra ik in de buurt van Dennenoord kom krijg ik 4G. In het centrum van Zuidlaren is het echter belabberd en kom ik niet verder dan matig 3G/EDGE. Ook op mijn woonadres heb ik meestal geen service of EDGE (en dan hebben wij geen betonnen muren). Hopelijk wordt 4G ingeschakeld op de mast van 9471HD zodat wij hier beter bereik hebben!
Reputatie 2
Badge +2
@Hcblids

goede vraag!

Momenteel is de concrete datum van activering 4G niet bekend. Ik ben zelf ook wel benieuwd

Ik heb de vraag wel even uitgezet.

Zodra ik wat meer wat zal ik een update geven 🙂
Reputatie 2
Badge +2
*update over de mast in Zuid-Laren

Ik heb een terugkoppeling gekregen over de mast in Zuid-Laren. Dit zal toch nog even duren.
Dus helaas niet zeer binnenkort. Sowieso niet in de eerstkomende acht weken.

ik heb het wel op de agenda gezet bij de desbetreffende afdeling. Af en toe moet je een beetje lobbyen he :P

groetjes Tabali
Reputatie 3
Hi,

Is er inmiddels al nieuws omtrent de slechte dekking in Zuidlaren? Ik laast laatst in onze regionale krant dat de gemeente met providers in gesprek is om betere dekking te realiseren. Er wordt in die krant echter gezegd dat de providers niet mee willen werken. Het zou fijn zijn als T-Mobile nu wel gaat inzien dat het allemaal erg lang duurt, en dat er toch best veel T-Mobile klanten in Zuidlaren wonen die graag een goede dekking zouden willen.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Rlsikosek12,

Dank je voor je post en voor het feit dat je dit nogmaals onder de aandacht brengt,
Om je meer informatie te geven over de situatie zal ik dit even moeten bespreken met collega's. Zodra ik wat meer informatie heb zal ik dit met je delen.
Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat jouw feedback bij de juiste personen terecht komt. Hopelijk zal de dekking van ons netwerk in Zuidlaren snel verbeteren!
Reputatie 3
Hi,

Is er inmiddels al nieuws omtrent de slechte dekking in Zuidlaren? Ik laast laatst in onze regionale krant dat de gemeente met providers in gesprek is om betere dekking te realiseren. Er wordt in die krant echter gezegd dat de providers niet mee willen werken. Het zou fijn zijn als T-Mobile nu wel gaat inzien dat het allemaal erg lang duurt, en dat er toch best veel T-Mobile klanten in Zuidlaren wonen die graag een goede dekking zouden willen.

4G is geactiveerd op 9471HD in Zuidlaren, het is alleen 4G900 wat is geactiveerd, 4G1800 is nog niet geactiveerd
Reputatie 3
Beste Tabali en hcblinds,

Ik merk het inderdaad! Er is nu verbinding met het 4G netwerk tot stand te brengen. De dekking is echter nog steeds niet optimaal, 1 bolletje 4G, switcht ook af en toe toch nog terug naar zwak 3G.
Er is dus verbetering maar het kan nóg beter!
Reputatie 2
Badge +2
@rlsikosek12

Het kan altijd beter 🙂. Om het echt te verbeteren denk ik dat er sowieso nog een nieuwe mast bij moet.
Maar elk beetje is natuurlijk welkom!

Reageer