Beantwoord

Geen service in Denemarken?

  • 29 mei 2019
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,

Denemarken valt toch ook in de EU bundel? Hoe kan het dan dat ik geen service heb? Ik heb alles al geprobeerd. Data roaming aan en uit. Opnieuw opstarten! Simkaart switch... wat nu?

gr. Gerda
icon

Beste antwoord door Folkert 29 mei 2019, 19:25

Beste Gerda,

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij gegevens en instellingen, blokkades of internet in het buitenland op toestaan staat.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.
Bij heel nieuwe abonnementen (nieuwe klanten) zit soms nog een blokkade op internet in de EU.

Laat even weten of het zo lukt.

Groeten, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Gerda,

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij gegevens en instellingen, blokkades of internet in het buitenland op toestaan staat.
Zorg dat al je rekeningen voldaan zijn.
Bij heel nieuwe abonnementen (nieuwe klanten) zit soms nog een blokkade op internet in de EU.

Laat even weten of het zo lukt.

Groeten, Folkert
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gerda,

Ik zie dat Folkert gelijk had: er stonden nog wat buitenlandblokkades actief. Die heb ik nu voor je verwijderd, dus als je even jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het helemaal goed moeten komen.

Lukt dat zo?

Reageer