Beantwoord

Geen service in duitsland, sinds nieuwe simkaart

  • 9 juli 2019
  • 1 reactie
  • 523 Bekeken

Hallo,

sinds gisteren heb ik een nieuwe sim kaart, zelfde nummer als vroeger. Hiervoor dus had ik altijd service ik ‘t buitenland en kon ik simpel weg bellen en internetten in EU wegens mijn 10GB in heel EU.

Helaas sinds ik gisteren een nieuwe simkaart heb omdat ik de oude was verloren, is het niet zo ‘t geval. Ik heb rond gesurft op ‘t internet, en ik kan u zeggen ik heb geen betalings achterstanden en ben al paar jaar lang klant van T-Mobile met ‘t zelfde nummer.

Zal iemand hier graag naar willen kijken?

dank u wel
icon

Beste antwoord door Hajar 9 juli 2019, 15:32

Hi Kevin,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een blokkade actief is. Zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kevin,

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan controleer ik of er een blokkade actief is. Zie je bericht graag tegemoet!

Reageer