Beantwoord

Geen service in Tanazania

• 16 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 348 Bekeken

Hallo!

Ik ben vanmorgen aangekomen in Dar es Salaam in Tanzania, maar ik heb hier alleen geen bereik.

Ik heb al gecheckt en volgensmij staat de blokkade voor het buitenland uit, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Tevens heb ik handmatig een netwerk geselecteerd (VodaCom) aangezien een vriendin van mij daarmee wel bereik heeft, maar dit werkt ook niet.

Ik hoor heel graag zsm of er oplossingen zijn!

Groetjes

icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 17 oktober 2019, 01:13

Je zou de APN instelling kunnen controleren en eventueel de instelling in het simapps menu op handmatig kunnen zetten (daarna wel opnieuw je toestel starten).

Daarnaast, heb je een bundel gekocht om in Tanzania je telefoon te kunnen gebruiken? Met het variabele tarief zal je snel aan de datalimiet komen waarbij een provider je moet blokkeren ter bescherming voor hoge rekeningen.

Heb je overigens een abonnement of prepaid? Met prepaid ben je in Tanzania alleen bereikbaar maar kan je zelf niet actief bellen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Je zou de APN instelling kunnen controleren en eventueel de instelling in het simapps menu op handmatig kunnen zetten (daarna wel opnieuw je toestel starten).

Daarnaast, heb je een bundel gekocht om in Tanzania je telefoon te kunnen gebruiken? Met het variabele tarief zal je snel aan de datalimiet komen waarbij een provider je moet blokkeren ter bescherming voor hoge rekeningen.

Heb je overigens een abonnement of prepaid? Met prepaid ben je in Tanzania alleen bereikbaar maar kan je zelf niet actief bellen.

Reageer