Beantwoord

Geen service in Verenigde Staten

Ik heb geen service in Verenigde Staten. Maar heb wel welkomstbericht van jullie gehad. Kan dus niet Bellen of gebeld worden, door o.a. KLM en / of thuisblijvers. Heb wel WiFi, maar kan niet facetimen. Hebt Phone 6
icon

Beste antwoord door Gielisse 24 juli 2016, 04:49

Ik heb inmiddels inderdaad gelukkig weer bereik. Bedank!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Gielisse,

Goed dat je aan de bel trekt! Het is natuurlijk super vervelend als je niet goed bereikbaar bent.

Ik zie dat er ondertussen een actieve verbinding is met T-Mobile USA. Werkt alles nu naar behoren? Er zijn verder namelijk ook geen blokkades actief, je zou nu dus gewoon bereikbaar moeten zijn 🙂.

Voor de zekerheid zou je op deze pagina kunnen kijken met welk netwerk je het beste verbinding kunt maken daar.

Houd je ons op de hoogte hier?
Ik heb inmiddels inderdaad gelukkig weer bereik. Bedank!
Hoi, ook ik heb sinds een dag geen netwerkverbinding meer in de VS. De dagen hiervoor geen problemen gehad. Samsung S6 al paar keer opnieuw opgestart, handmatig gezocht naar netwerken, helpt allemaal niet.
Hier precies hetzelfde verhaal. Ik word op geen enkel netwerk toegelaten. Al twee dagen intussen. In Canada geen problemen gehad. Zowel ATT als Verizon netwerken zijn vindbaar maar ik word niet toegelaten.
Oh ja. Het ligt niet aan mijn toestel of sim want mijn vrouw heeft hetzelfde probleem.
Idem. Mijn man heeft kpn en geen probleem. Daniel, heeft jouw vrouw ook t-mobile?
Ja ook tmobile.
OOk bij mij dezelfde problemen!!
De T mobile shop medewerkers herhaalden alles wat ik ook al deed. Dit grapje kost mij al heel wat vakantie tijd helaas. Onbedoeld ben ik nu niet bereikbaar wat heel onhandig is in deze grote stad. Vooral als je elkaar kwijt bent. Ook dreig ik week te missen (ben zelfstandige) k zie de klacht op vele plekken terugkomen maar zie geen formele reactie van t mobile. Dat knelt ... T Mobile waar blijf je???
Paar uur geleden aangekomen op JFK. Nu in Manhatten. Mijn vrouw en ik hebben allebei t-mobile abonnement, maar het wil hier niet lukken. Op onze iPhones 6s en 6s+ komen we niet verder dan "geen service"..... Wat is er loos?
Hetzelfde verhaal voor mij in New York.
Moet een structureel tmobile probleem zijn maar niemand daar lijkt dit serieus te nemen
Reputatie 6
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

We krijgen momenteel meerdere berichten binnen over netwerkproblemen in New York. We hebben dit momenteel in onderzoek. In dit topic kun je op de hoogte blijven.

Om dubbele topics op het forum te voorkomen heb ik dit topic gesloten. Reacties kunnen uiteraard geplaatst worden in het bovengenoemde topic. Excuses voor het ongemak!