Beantwoord

geen service nieuwe simkaart

  • 31 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe simkaart en deze geactiveerd via my t-mobile. Nu ik hem in mijn telefoon gestopt heb, geeft hij echter aan dat er geen service is.

Het kan niet aan de telefoon liggen, want de simkaart van mijn werk deed het wel. Nu zit ik in het buitenland en ik zou het wel prettig vinden als ik bereik heb.
icon

Beste antwoord door h.charkaoui 2 september 2019, 16:57

Hallo, ik heb een nieuwe simkaart en deze geactiveerd via my t-mobile. Nu ik hem in mijn telefoon gestopt heb, geeft hij echter aan dat er geen service is.

Het kan niet aan de telefoon liggen, want de simkaart van mijn werk deed het wel. Nu zit ik in het buitenland en ik zou het wel prettig vinden als ik bereik heb.



Bij een wisseling van sim wordt er standaard een blokkade opgevoerd die later weer wordt verwijderd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hallo, ik heb een nieuwe simkaart en deze geactiveerd via my t-mobile. Nu ik hem in mijn telefoon gestopt heb, geeft hij echter aan dat er geen service is.

Het kan niet aan de telefoon liggen, want de simkaart van mijn werk deed het wel. Nu zit ik in het buitenland en ik zou het wel prettig vinden als ik bereik heb.



Bij een wisseling van sim wordt er standaard een blokkade opgevoerd die later weer wordt verwijderd.

Reageer