Beantwoord

Geen service op mijn toestel.

Telkens valt me netwerk weg en komt de melding geen servise. Veel mensen die ik ken en t-mobile hebben,hebben het zelfde probleem.
Oplossing graag!!
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 20 september 2013, 12:21

@allen,

Vervelend dat jullie problemen ervaren met het netwerk. Deze problemen kunnen verschillende oorzaken hebben. Ik adviseer jullie eerst deze pagina door te nemen en de stappen te volgend idie worden vermeld.

Als je daarna nog problemen ervaart dan wil ik je vragen om je klacht kenbaar te maken via de dekkingskaart. Als je deze volledig invult dan kunnen mijn collega's van de netwerkafdeling een onderzoek opstarten.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
@erhan015

Goed om te zien dat je aangeeft dat je problemen ervaart met het bereik hier op de T-Mobile Community. :)

Om je probleem verder te kunnen onderzoeken hoor ik graag van je of je dit probleem op een specifieke postcode ervaart of overal in Nederland. Ook zou het fijn zijn als je aangeeft wat voor een toestel je gebruikt.
Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Van vol bereik naar 1 streepje naar geen bereik dan weer n streepje of vol bereik blijft zich herhalen. Had er op me werk geen last van. (Postcode 4822 en ik heb een galaxy s3)
heb geen internet verbinding meer lg 3
Ook bij mij valt sinds vanochtend steeds de verbinding weg. Steeds als ik mijn telefoon aanzet zakt de verbinding weg en kring ik geen services. Word er gek van!
Heb al van alles geprobeerd. Vlietuig modus uit en aanzetten netwerk handmatig instellen netwerkherstel enz enz
Ook bij postcode 1749 sinds 2 weken heel slecht bereik, gesprekken vallen weg ben onverstaanbaar of niet te bereiken.
Reputatie 5
@allen,

Vervelend dat jullie problemen ervaren met het netwerk. Deze problemen kunnen verschillende oorzaken hebben. Ik adviseer jullie eerst deze pagina door te nemen en de stappen te volgend idie worden vermeld.

Als je daarna nog problemen ervaart dan wil ik je vragen om je klacht kenbaar te maken via de dekkingskaart. Als je deze volledig invult dan kunnen mijn collega's van de netwerkafdeling een onderzoek opstarten.
Ik heb vandaag een nieuw abonnement met een iPhone 7 besteld al binnengekomen en nu staat r geen service maar k moet verbinding hebbe me Sim kaart zit erin en doet het wat moet ik doen
Reputatie 6
Badge +13
Beste bryantol15 heb je de simkaart ook geactiveerd zoals aangegeven staat bij de simkaart?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bryantol,

Kun je de tip van Rosan volgen? Je hebt je simkaart namelijk nog niet geactiveerd. Als je dat hebt gedaan dan moet de simkaart wel werken. 🙂

Reageer