Beantwoord

Geen signaal 6067EG

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik heb een probleem met het binnen krijgen van het signaal op mijn telefoon op mijn huidige woon adres.
Als ik bij familie in Maastricht op bezoek ben heb ik vollop bereik en kan ik gebelt worden, maar zodra dat ik thuis ben is dit signaal ver te zoeken en kan niemand mij bereiken, wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Pilovali 21 februari 2016, 23:51

Ik zie dat er geen storingen zijn, en de 4G dekking redelijk is op je postcode.
Heb je dit probleem ook op 2G en 3G?

Groet,

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik heb een aantal vraagjes:
- Op welke postcode heb je dit probleem?
- Op welke netwerktype (2G/3G/4G) heb je dit probleem?
- Welk toestel heb je?

Groet,
6067EG en op 4G ik heb een LG G3
Reputatie 6
Badge +17
Ik zie dat er geen storingen zijn, en de 4G dekking redelijk is op je postcode.
Heb je dit probleem ook op 2G en 3G?

Groet,
4G is het probleem niet echt, om op internet te kunnen gebruik ik mijn wifi voor thuis..... Maar hij vind op een of andere manier de provider niet waardoor ik niet gebelt kan worden.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Po3kie,

Ook namens mij, welkom op het T-Mobile Forum!

Flink balen dat je op die locatie netwerkproblemen ervaart. Je zou op die locatie buiten goed en binnen redelijk bereik moeten hebben. Zou je dit topic eens door willen lezen? Je vindt daar de verschillende stappen die je kunt ondernemen wanneer je geen goede netwerkdekking hebt. Wil je laten weten of je aan de hand van dat topic verder bent gekomen? We helpen je anders natuurlijk graag hier!

We hebben overigens een andere postcode in ons systeem staan als huisadres. Klopt dat? 🙂
Ik zal het topic goed door lezen hopelijk werken deze stappen, Klopt mijn huisadres staat nog steeds op het adres van mijn moeder (ouderlijk huis)
Reputatie 7
Badge +20
Kijk, dat verklaart een hoop! :)

Laat je het even weten wanneer je het topic hebt doorlopen en of je hier verder mee bent gekomen? Dan horen we graag wat je zoal gedaan hebt en wat je bevindingen zijn. Hopelijk kunnen we je dan snel weer verder helpen!

Mocht je overigens in de tussentijd nog vragen hebben, dan horen we dat ook graag van je!

Reageer