Beantwoord

Geen signaal, beperkte dienst.


Mijn probleem:



Ik heb gisteren een nieuwe simkaart gekocht in een t-mobile winkel (voor een bestaand abbonement). Die is door een medewerker geactiveerd..

Hij zei dat mijn simkaart in 10 minuten zou werken, maar dat was niet het geval. Hij doet het nu nog steeds niet..

Thuis heb ik me simkaart ook nog proberen te activeren maar dat werkte ook niet. Ik heb hem in meerdere toestellen

getest zonder succes, ook heb ik andere simkaarten in mijn toestel gedaan en dat werkte wel!



Is iemand bekend met dit probleem en kan die mij helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jaimyvb 20 juni 2011, 10:21

Opgelost, deed vannochtend me mobiel uit/aan en nu heb ik wel bereik.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ik denk niet dat wij dit kunnen regelen maar dat dit een mod moet doen.
Opgelost, deed vannochtend me mobiel uit/aan en nu heb ik wel bereik.
Reputatie 5
@jaimyvb
Fijn dat je even laat weten dat het werkt! 🙂