Vraag

Geen signaal voor mobiel netwerk beschikbaar Galaxy S4 mini

Goedemiddag, ik heb een Samsung Galaxy S4 mini, en van het een op het andere moment heb ik geen verbinding meer met het mobiel netwerk. Sinds twee dagen nu en ik weet niet waar ik het kan oplossen? Er zijn geen storingen bekend. Ik krijg de melding "geen signaal voor mobiel netwerk gevonden". Ik heb niets veranderd aan instellingen e.d. Wie weet wat ik kan doen? alvast veel dank! Natascha

7 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Tassie68

Welkom terug op het forum. ;)

Mijn excuses voor de late reactie. Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Zou je kunnen aangeven of je dit probleem op 1 specifieke locatie hebt of overal? Mocht je dit op 1 specifieke locatie ervaren, zou je dan kunnen aangeven op welke (volledige) postcode je dit ervaart?

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te proberen of een andere simkaart in jouw toestel?

Ik heb in het systeem een aantal instellingen voor je gereset in de hoop dat hiermee het probleem wordt opgelost. Zet over 15 minuten je toestel een keer helemaal uit en weer aan zodat je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk.

We wachten je bericht af!
Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem als tassie68 had in mei. Ik heb ook een samsung galaxy s4 mini. Ik heb niet de mogelijkheid om mijn simkaart in een ander toestel te doen of een andere simkaart in mijn toestel maar weet wel dat ik op twee locaties (met een afstand van +/- 8 km) last had van dit probleem. Volgens de website van t mobile zijn er geen werkzaamheden in mijn regio. Ik hoop dat het kan worden opgelost. Janneke
Reputatie 6
Badge +16
@jari1302

Allereerst welkom op het forum!

Dat is vreemd! Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice. Zij hebben je ook geadviseerd om je simkaart in een ander toestel te testen. Hierdoor kunnen we vaststellen of dit wordt veroorzaakt door je simkaart of je toestel. Mocht je wel een andere telefoon hebben maar deze niet kunnen gebruiken door het formaat van je simkaart dan kunnen wij je een micro sim adapter toesturen zodat deze alsnog past.

Laat ons weten of het is gelukt!
Ik heb reeds hetzelfde probleem, nu ben ik echter al een week bezig om mijn mobiel ter reparatie aan te bieden nu moet ik van de klanten service en nieuw sim kaart aanschaffen reeds gedaan. En nu moet ik ook nog eens aan vrienden en of collega's hun simkaart bij mij te plaatsen... Ik vind de telefonische helpdesk erg slecht geworden... Belachelijk dat je zo je vaste klanten kwijt raakt
Reputatie 7
Badge +15
@ Stebu

Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik snap dat je zo snel mogelijk weer optimaal gebruik wilt maken van ons netwerk. Heb je op meerdere locaties last van een slecht ontvangst? Op de Dekkingskaart zie je de actuele netwerkdekking. Ook kun je op de dekkingskaart melding maken wanneer je structureel een slechte dekking ervaart.

Door je simkaart in een ander toestel te plaatsen of een andere simkaart in jouw toestel kun je vaststellen of je problemen worden veroorzaakt door de simkaart of door het toestel. Wanneer het gaat om een toestelprobleem dan kun je deze ter reparatie aanmelden.

Laat je ons weten hoe de kruistest is verlopen?
Hoi telefonisch is dit echter opgelost, mijn mobiel word omgeruild. Wat netjes is.
Maar moest praten als brugman om dit voor elkaar te krijgen. Nu zal ik van tmobile amp Logitecs en mail ontvangen vandaag. Of morgen zodat mijn oude s4 wordt omgeruild..
Dus al met al na hoop gezeur toch nog netjes afgehandeld. Vraag me allen af of dit wel de juiste manier van helpen is om klanten dom te houden. Zo komt het voor mij over..
Ligt niet aan het toestel. Ik had het met vier verschillende toestellen en dezelfde sim.
Het ligt aan de masten, het bereik en de combinatie gebouwen.

Reageer