Beantwoord

Geen toegang meer tot 3g/4g netwerk.

  • 11 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Goedenavond,

Sinds woensdag ochtend ben ik na een aantal weken in het buitenland weer terug in Nederland. Echter, vandaag ervaar ik problemen met dat mijn telefoon niet meer internet verbinding heeft met 3g/4g. Het vreemde is dat ik dit woensdag op de dag van aankomst nog wel gewoon had zonder enkele problemen. Wat al helemaal frustrerend is, is dat ik ditzelfde probleem jaren terug op een ander toestel (en andere simkaart), maar wél met hetzelfde abbonement en provider, óók heb ervaren; geen internet verbinding na een tijd op het buitenlandse roaming netwerk te hebben gezeten. Ik weet niet meer hoe ik dit heb gefixt.

Ik ben me al rot aan het zoeken naar oplossingen om weer toegang te krijgen, maar helaas werkt niks. Alle instellingen zijn zoals de site aanraad, ik heb alles ook terug naar de fabrieksinstellingen gezet, mobiel is volledig opnieuw opgestart, systeem is volledig up-to-date, alle informatie wat ik op alle trouble-shooting pagina's en FAQ's kan vinden is doorgelopen met negatief resultaat.

Ik zoek dus nu naar een oplossing omdat geen internet buiten m'n wifi netwerk hebben behoorlijk frustrerend is als ik veel op pad ben en graag bereikbaar wil blijven.

Mijn telefoon model is een OnePlus 2 en draai op het moment de firmware One A2003_24_171024
icon

Beste antwoord door Folkert 12 oktober 2018, 14:34

Hoi Knuffeldraak,

Kun je als eerste je toestel instellingen voor internet nakijken? Zie https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/t-mobile/android voor de OnePlus 2.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Knuffeldraak,

Kun je als eerste je toestel instellingen voor internet nakijken? Zie https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/t-mobile/android voor de OnePlus 2.

Groet, Folkert

Reageer