Beantwoord

Geen tv en internet monteur pas 24 dec??

• 8 december 2018
  • 4 reacties
  • 441 Bekeken

Goedemiddag,
Sinds gistermiddag 12 uur heb ik geen internet en tv meer, heb contact gehad met t-mobile ook zij konden niets vinden en dus moest er een monteur langs komen.
Heb contact gehad met Guidion en de eerst beschikbare datum is pas 24 dec??!!
Weer contact gehad met t-mobile omdat hier wel heel veel tijd tussen zit maar zij geven aan verder niets te kunnen doen aan de datum, dus dacht ik na de zoveelste storing en gedoe zeg ik het hele contract op en stap lekker over naar een andere provider, hier zit dus weer 1 maand opzegtermijn op en moet dus gewoon betalen voor de periode dat ik geen gebruik kan maken van de diensten.

Nu toch maar de monteur afspraak ingepland voor de 24ste omdat ik anders de volle pond betalen moet om vervolgens daarna de retour doos te vullen met de apparatuur van t-mobile.

Wat een gezeik, 1 jaar klant en al in het begin gedoe gehad met de aansluiting, vervolgens verschillende malen storing en nu dit weer.

Ben blij als ik dalijk over kan gaan!!
icon

Beste antwoord door Sterre 12 december 2018, 12:15

Hi LiiSz,

Allereerst excuses voor deze situatie. Ik wens dat jij zo snel mogelijk weer kunt genieten van T-Mobile Thuis! Ik kan via jouw Community-profiel jouw abonnement niet vinden, dus ik kan niet ontdekken wat de status op dit moment is. Maar om je toch op weg te helpen, heb ik een andere manier bedacht. Je kunt met onze monteurs bellen om te kijken of ze eerder plek hebben, het telefoonnummer is 088 - 2000 151. Heb je T-Mobile Mobiel? Zo ja, dan geef ik je met liefde een unlimited data voucher, zodat je tot de monteursafspraak toch unlimited kunt genieten van internet via jouw mobiele telefoon. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Er zijn blijkbaar veel storingen bij T-mobile klanten zodat ze de komende twee weken al vol zitten?
Reputatie 7
Badge +10
@LiiSz dat duurt wel heel lang, misschien kan een moderator helpen om eerder een afspraak te maken.
@eric_2 , ja dat denk ik dan wel, maar is natuurlijk ook geen goede zaak dat het dan zo vol zit, bedoel ruim 2 weken...

@Hidden.nld , ik hoop inderdaad nog op een reactie van t-mobile zelf.
Reputatie 5
Badge +3
Hi LiiSz,

Allereerst excuses voor deze situatie. Ik wens dat jij zo snel mogelijk weer kunt genieten van T-Mobile Thuis! Ik kan via jouw Community-profiel jouw abonnement niet vinden, dus ik kan niet ontdekken wat de status op dit moment is. Maar om je toch op weg te helpen, heb ik een andere manier bedacht. Je kunt met onze monteurs bellen om te kijken of ze eerder plek hebben, het telefoonnummer is 088 - 2000 151. Heb je T-Mobile Mobiel? Zo ja, dan geef ik je met liefde een unlimited data voucher, zodat je tot de monteursafspraak toch unlimited kunt genieten van internet via jouw mobiele telefoon. Ik hoor graag van je!

Reageer