Beantwoord

Geen verbinding met netwerk na bezoek T-Shop

• 11 juni 2016
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

ik ben vandaag naar de t mobile winkel gegaan om mijn contract te vernieuwen .de 14 juni loopt mijn oude contract af en begint mijn nieuw contract maar nu ben ik ineens telefonisch niet meer bereikbaar ,de telefoon zegt dat ik geen internet verbinding meer heb . Ik heb niks aan mijn telefoon verandert maar kan ook niet meer bellen ,en NU ????
icon

Beste antwoord door Peter L 12 juni 2016, 20:20

Mensen met een nieuwe simkaart en aanmeldproblemen er is al een andere discussie aan de gang :D

https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/nieuwe-simkaart-werkt-niet-geactiveerd-267771?postid=1319256
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hoi guppie45, welkom op het klantenforum.

Hebben ze wellicht een nieuwe simkaart geactiveerd in de T-Shop?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Guppie,

Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je plotseling geen netwerk meer hebt. Ik dacht, zoals Kaassausje, dat er in de T-Mobile Shop misschien een nieuwe simkaart voor je was geactiveerd, maar dit is niet het geval. Je zou dus met je huidige simkaart gewoon gebruik moeten kunnen maken van ons netwerk. Kan je inmiddels weer verbinding maken?

Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart? Krijg je bij het opstarten nog wel de mogelijkheid om je pincode in te voeren? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel uit te proberen? Zo kunnen we uitsluiten dat dit door je telefoon wordt veroorzaakt.

Neem ook een kijkje in het grote 'Netwerk topic'. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hoi
Ik heb vandaag ook een nieuwe telefoon gekocht bij de t mobile shop, was rond 13:00 uur, en ik heb ook nog steeds geen service. En ik heb al regelmatig de telefoon uit en aan gezet. We kregen het advies om, als het na een uur nog niet was, dan terug te komen naar de shop. Dit hebben we gedaan en toen gaven ze aan dat er een storing was/het druk was in de winkels met aanmeldingen.. Heel vreemd.
Mensen met een nieuwe simkaart en aanmeldproblemen er is al een andere discussie aan de gang :D

https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/nieuwe-simkaart-werkt-niet-geactiveerd-267771?postid=1319256
Reputatie 7
Badge +20
Peter L heeft inderdaad het meest concrete topic aangegeven. 🙂 Ik sluit dit topic dan ook en verwijs iedereen naar dat topic.