Beantwoord

Geen verlenging door netwerk

  • 9 september 2017
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Mededeling.
Ik kan in oktober verlengen. Maar ik doe het niet!
Waardeloze dekking. !
Groet gj
icon

Beste antwoord door David 10 september 2017, 16:02

Hoi Gertjanneman,

Dat is natuurlijk enorm jammer om te lezen! Een goede dekking is natuurlijk wel erg belangrijk. Heb je hier altijd last van gehad of sinds kort? Op de dekkingskaart zie ik in jouw omgeving wel wat mindere vlekken, dus ik gok dat je precies op een ongelukkige locatie woont en daardoor een verminderde netwerkervaring hebt.

In het systeem zie ik niet terug dat er ooit een melding is gemaakt van de verminderde dekking. Je kunt via de dekkingskaart hierboven een melding maken van het slechte bereik in jouw omgeving. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken wat er precies aan de hand is, of er verbetering op komst is en wat zij voor jou kunnen doen. Doorgaans gaan de onderzoeken erg snel en aangezien jouw abonnement nog tot maart loopt, is het handig om dit alsnog te doen. Dan weet je gelijk of er nog iets mogelijk is!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gertjanneman,

Dat is natuurlijk enorm jammer om te lezen! Een goede dekking is natuurlijk wel erg belangrijk. Heb je hier altijd last van gehad of sinds kort? Op de dekkingskaart zie ik in jouw omgeving wel wat mindere vlekken, dus ik gok dat je precies op een ongelukkige locatie woont en daardoor een verminderde netwerkervaring hebt.

In het systeem zie ik niet terug dat er ooit een melding is gemaakt van de verminderde dekking. Je kunt via de dekkingskaart hierboven een melding maken van het slechte bereik in jouw omgeving. Onze netwerkspecialisten kunnen dan kijken wat er precies aan de hand is, of er verbetering op komst is en wat zij voor jou kunnen doen. Doorgaans gaan de onderzoeken erg snel en aangezien jouw abonnement nog tot maart loopt, is het handig om dit alsnog te doen. Dan weet je gelijk of er nog iets mogelijk is!

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer